Dubbelpost ralleballe_1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ralleballe_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
476
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: ralleballe_1

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2011

Varför ska just du bli staff? jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter just inom staff/helper arbetet. jag har tidigare varit varit staff/mod på en annan server på en sevrer som heter 24k där jag va det ungefär 2 månader. där fick jag mycket beröm från andra staff/mods/admins och till och med ägarna. Dom sa att jag var bra för min ålder. då jag tog bra beslut och va rättvis. jag är också trevlig mot alla folk oavsett kön,ålder jag ser till att alla trivs på servern

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag ser väldigt mycket lall på serven. då det är mycket test medlemmar, icke medlemmar som bara lallar och inte vet hur man rpar. ser även rätt så mycket fearrp då jag har sett flera styvcken bara springer iväg och skiter i vapnena dom får riktat rätt i nyllet, social rp majoriteten av servern mdlemmar vet inte vad social rp innebär alla bara vill skjuta. ingen drar till gymmet och snackar, ingen köper en båt och åker på semster

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska sammarbeta och prata bra med varanda och se till att detta fixas. och inte sitta och argumetera över att en annan helper tycler en annan sak

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är jätte viktigt att visa professionalitet inom helper. man är liksom en männsika som ska se till att servern fungerar. man ska vara rättviss och visa respekt till alla medlemmar på serven så dom känner att dom kan komma in i support och känna att jag kommer få hjälp för alla visar respekt. man ska även vara bra bemötande. man ska inte bara vara dryg i support och skrika på folk som inte verkar kunna bete sig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är akitv minst 4 timmar varje dag. jag rpar inte alls myclet nu för tiden. då jag har varit medlemskaps ansvarig så har jag haft väldigt bra aktivet. men om jag skulle göra ett litet scehma

Måndag-Fredag: 6 timmar typ varje dag
Lördag-Söndag: ungefär 10 timmar varje dag
Lov: det varierar väldigt mycket beror på om jag är hemma eller inte

Hur länge har du spelat på Unive? nästan exakt 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag som jag sa så har jag varit både staff och mod på en server som heter 24k. där fick jag jätte mycket erfarneht. jag lärde mig att kunna ta stora beslut,vara bra bemötande, och kunna snacka med alla folk. samt att jag har varit medlemskaps ansvarig här på unive så att jag har lärt mig hur forumte fungerar. samt att jag kan dom flesta commands som en helper kan behöva veta

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell. jag gillar inte att skrika och hålla på att argumentara efetr varje gång man gör en åtgärder

+rep skön grabb o väldigt bra tror han skulle passa bra i Staff teamet trycker ni borde ge han en chans riktigt kompetent mogen o aktiv samt seriös de är han

++rep Tycker att ni bör ge grabben en chans, riktigt trevlig och hade skött om rollen bra.

+rep min fina lilla ralle <3 Nä men skämt åt sidan, har känt grabben ett tag och han är tvär skön

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka