Antagen ralleballe_1 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ralleballe_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
476
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? ralleballe_1

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016b0cf771

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 3-4 timmar
Tisdag: 2-3 timmar
Onsdag: 4-5 timmar
Torsdag: 3-4 timmar
Fredag: 5-8 timmar
Lördag: 7-9 timmar
Söndag: 5-8 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Till och från sedan 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej skicka bild, men 6 gånger, Kan skicka bild i pm.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som servervakt är följande, Se till att spelare följer serverns regler medan jag rollspelar, banna folk som begår regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Men varför jag skulle vilja bli sv är för att jag älskar att driva saker framåt och få saker gjort. Men sen även att jag är as bra på att ta ansvar för de jag säger. Liksom jag kommer att stå för de jag säger. Men sen också att min sammarbetsförmåfga är otroligt bra. jag kan sammarbeta med nästa alla männiksor som är i staff teamet. Men sen även att jag har mycket erfarenheter just inom staff. Då jag har varit MA här på unive och vart helper. de tyckte jag va riktigt roligt då när man tröttande på rpn och man ej hade något att göra så kunde man alltid sätta sig i staff dcn och ha ett riktigt gött snack med andra staffs och sitta och specca folk som gör regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/Absue innebär att jag missbrukar mina ban perms. unbannar min polare, bannar en opposotion osv.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka