ralleballe_1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ralleballe_1

Aktiv Medlem
Meddelanden
476
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? ralleballe_1

Ange ditt födelsedatum 6 Juli 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till denna position då jag vill hjälpa servern så gott jag kan och jag har då varit MA innan och jag tyckte det faktiskt va otroligt kul, man pratade med folk, man hjälpte spelare och staffs.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att du borde välja mig för att jag har tidigare erfarenheter inom detta (MA) och staff arbete. Jag vet hur man agerar profisionellt i sin roll som MA, Jag vet också hur man ska bete sig under intervju och hur man pratar med spelare

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och trevlighet och man ska vara tydig

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att man ska känna att om man är medlem på unive ska man känna att man har staffsens förtroende och att man spelar på sveriges största server :)

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man vet hur man beter sig mot andra människor, seriös rp, rolig rp, unik rp. Men det viktigaste är att man vill att alla på servern ska ha det roligt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Se till att spelare känner sig trygga på servern, att man ser till att spelare får den introduktionen som dom behöver

Hur ser din aktivitetet ut? ag har väldigt mycket tid på datorn. men om jag ska göra upp ett litet schema Måndag: 3-4 timmar Tisdag: 2-3 timmar Onsdag: 4-5 timmar Torsdag: 3-4 timmar Fredag: 5-8 timmar Lördag: 7-9 timmar Söndag: 5-8 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej ;)

Tillbaka