- Meddelanden
- 492
- Reaction score
- 37
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1249412392757235762
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag skickade en bild på när jag käkade mosbricka med korv på hamn grillen i grebbestad till en kille. sen skickade reapzy till mig i pm från ingenstans ''du kommer åkka på hets ooc'' . jag undrar varför och frågar efter bevis. men som svar får jag ''de får du tänka ut själv'' fck inte heller något bevis överhudtaget
Varför anser du att åtgärden var felaktig? för att jag inte har hetsat mot någon, jag skickade bild till 2shootkill att jag satt på hamngrillen o käkade krov
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej det är ju det jag inte har
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1249412392757235762
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag skickade en bild på när jag käkade mosbricka med korv på hamn grillen i grebbestad till en kille. sen skickade reapzy till mig i pm från ingenstans ''du kommer åkka på hets ooc'' . jag undrar varför och frågar efter bevis. men som svar får jag ''de får du tänka ut själv'' fck inte heller något bevis överhudtaget
Varför anser du att åtgärden var felaktig? för att jag inte har hetsat mot någon, jag skickade bild till 2shootkill att jag satt på hamngrillen o käkade krov
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej det är ju det jag inte har
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja