Nekad Ralle2k21 | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ralle2k21

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Rallewwa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Ralle#1000

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min historia handlar om Ralle TT som kallas för Rallish . Han föddes 1999. Han hade inte en tuff uppväxt. Hans föräldrar var rika och han hade många vänner. Men vad gjorde så att han ville flytta. Då går vi till 2016. Den 16 åriga Ralle med sina vänner är på väg till den störstas baren i Mexiko där han bodde. Vad var det som händ jo som det alltid händer där ett bråk. Men inte bråk med vem som helst utan Ralle och hans vänner bråkade med den största maffian i Mexikos son. De visste att det var inget bra att fortsätta att leva i Mexiko för att det kommer att ledda till döden. När de springer ifrån sonen splittras de. Ralle kommer fram till ett garage. Där fanns det bilar. Där klickade det i Ralles hjärna bilar är intresset. Ralle visste inte vad hans intresse var innan. Han ser att en bil var på och hade nycklarna i sig. Han tar bilen och sticker där ifrån han kommer då fram till Unive där har försöker starta om allt på nytt. Men då kommer det var har han för intresse vad vill han göra i Unive han vill bli kriminell i framtiden och ha lyxiga bilar i sitt garage.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag bidrar med hög RP nivå och hjälper de nya. Sen vill jag också bli medlem för att kunna följa min karaktärs drömmar som leder till kriminella sidan. Att kunna använda twitter/blocket skulle även underlätta mycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att på Unive tar de RP seriöst som många servar inte gör. Jag har hört bra saker om det hur hög RP nivån kan var men ibland kommer nån enstaka som förstör nån gång. Detta känns som en server jag vill spelar på som passar mig.

Hur hittade du Unive? Igenom många streams och mina polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att uppnå min karaktärs mål som till exempel att vara kriminell och ha lyxiga bilar. Inte bara det att skaffa många nya vänner och ta min tid för att ha det roligt i denna server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att höja min rp nivå till min maximala nivå som jag vet jag kan nå i unive och helst kunna hjälpa andra så dem höjer sin rp nivå till den maximala nivån också. ett annat mål som jag vill uppnå är att testa många jobb helst inom bilbranschen och hitta ett jobb som min karaktär passar in i och som jag tycker om.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka