Nekad Ralle1891 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ralle1891

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Andersson

Vad är ditt discord namn? rasmus0797#0797

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Calle Zabangida 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Calle från Gnesta har under större delen av sitt liv haft ett rykte om sig som en mobbare. Redan i skolåren visade han ett behov av att trycka ner andra, ofta genom hån, elaka kommentarer och utfrysning. Hans beteende fortsatte in i vuxenlivet – på jobbet, i föreningslivet, till och med bland grannar. Men med åren har något börjat förändras. Efter personliga motgångar och en del självinsikt har Calle börjat mjukna. Han är fortfarande frispråkig, men tonen är inte lika vass, och ibland ber han till och med om ursäkt – något som tidigare varit otänkbart. De som känt honom länge märker att han försöker bättre sig, även om gamla vanor sitter djupt. Idag är han inte längre den skrämmande figur han en gång var, utan snarare en man som försöker sona sitt förflutna – långsamt, men uppriktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion och trevlig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de innebär att om jag tex har en pistol och blir rånad, ska jag inte plocka upp den och skjuta honom utan låta han ha full kontroll.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig brutit mot någon regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT. de innebär att jag inte ska tex om jag ser en polisbil trycka på gasen för att provocera en biljakt. VDM. att jag använder mitt fordon som ett vapen tex jag hade aldrig bara kört över någon i verkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? hoppas på att få ta del av denna server och bidra med rolig rp.

Nekad
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka