Accepterad Ralle16 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ralle.

Icke Medlem
Meddelanden
1,471
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: snabel pär#7764 (Ralle)

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker själv att jag skulle passa som en staff pga flera anledningar. Jag älskar hela detta Community på flera vägar både struktur och också spelarna (Det finns undantag) eftersom vissa lallare bara vill förstöra. Samt att jag vill hjälpa till att få denna server att bara gå framåt i sin utveckling i tex Krim Rpn att hålla koll på drogområden eller ex hålla koll på ett scenario så att det sker fint och prydligt.
Om jag får säga det själv så är jag väldigt bra på att hantera stress samt uppstressade människor som kan vara en bra egenskap i vissa tillfällen. Jag vill få alla som Rpar på denna server att känna sig välkommen genom att ha ett bra bemötande i ex support genom att vara noggrann seriös och samtidigt allmänt skön.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att RPn hos vissa är lite halv bra som ex lallare som glider runt i en bil och kör över folk och allmänt bara vill förstöra, Eller ex i Krim RPn att folk typ i en skottlossning har dött och att dom sedan efter använder Regelbrottet § 1.7 COMBAT LOGGING för att typ inte förlora sitt vapen så det dagen efter skriver en Help: "Spawnade död kan jag få Revive?" Vill kunne ge strikta åtgärder till de personer som gör detta eftersom om man ligger skottskadad irl det är inte som att man bara försvinner.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att hålla koll på det personer som man märker lallar under flera tillfällen och sedan åtgärda det ifall det behövs. Om vi säger att det är ett skottscenario, då tycker jag att man ska hålla koll på olika buggar när folk C loggar och andra regelbrott som att prata med döda kroppar, man får ju tänka lite där med att man inte pratar med döda kroppar i en skottlossning man har inte tid för det då.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell i det man göra och hur man agerar och pratar i vissa situationer är JÄTTE viktigt. Du SKA kunna hantera det du gör på ett Ansvarsfullt och Respektfullt sätt. När du ex lyssnar på en spelare i support ska du vara lyhörd och verkligen lyssna på vad spelaren har för bekymmer, och sedan kunna lösa problemet på ett skickligt sätt. Att vara lugn och trygg är också viktigt eftersom om du är det så sprider du det runt dig så du har som en atmosfär runt dig som sprider positivitet, trygghet men också ett lugn.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Beror på.
Vardagar:
Måndag: 16.00-23.00
Tisdag: 16.00-23.00
Onsdag: 16.00-23.00
Torsdag: 16.00-23.00
Fredag: 17.00-04.00
Helger:
Lördag 15.00-04.00
Söndag 15.00-23.00

Hur länge har du spelat på Unive? 31 augusti 2022 Slutade Rpa under en period men har gjort det nu ett tag igen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Asså har varit Servervakt nu en kort tid men har ganska mycket erfarenheter inom Commands.
Kan nämna ett par:
/Svban Du bannar en spelare för en mild sak i bara 1 timme
/noclip du blir osynlig så ingen kan se dig du kan flyga men också specca folk
/sv Skriva i Servervakt chatten
/setjob sedan skriver du in jobbid (du ger någon jobb ig)
/sc du skriver i staff chatten
/tpm du placerar ut en waypoint på mappen sedan använder du dig av /tpm för att ta dig dit
/spec (id) du väljer att speca en spelare
/freze (id) du fryser någon
/unfreze (id) du unfrezar någon
/skin sedan id du ger någon skinchanger
/Who sedan id du kollar om spelaren är ex är Medlem+Krim eller bara Medlem
/v (namnet på fordon) du spawnar fram ett fordon
/ooc du skriver ett meddelande som hela servern kan se
/Revive sedan id du väljer att återuppliva en spelare
/toggleid du ser allas id
/togglename du ser vad folk heter
/kick sedan id du väljer att kicka någon om de ex står AFK eller liknande
/Bring sedan id du tpar en spelare till dig
/goto sedan id du tpar dig till en spelare
/giveitem 1. namn på item 2. antal 3. id
/dv du dspawnar ett fordon (tar bort ett eller flera fordon)
Det är nog alla jag kan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom allt, men jag har verkligen inte samma sug till Jobb och Kriminell jobben eftersom jag vill hjälpa folk som har små problem i ex support eller att speca runt och hålla koll för tycker det är kul.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka