Accepterad Ralle16 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ralle.

Icke Medlem
Meddelanden
1,471
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? snabel pär#7764 (Ralle)

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när det är vardag kan det variera, men skulle säga skola-hockey-gym vissa dagar o de andra spelar jag. Jag skulle säga att jag har ett minimum på servern på kanske 2-3 h per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem nu i juni, Men har spelat på Unive tidigare förra året samt andrar servrar innan jag valde att sluta rpa i ett halv år ca

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/953642774840868874/1136655103357620264/IMG_4130.jpg (0 gånger)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att bekämpa den dåliga och lalliga Rpn på servern samt att hindra att små regelbrott sker osv. Som en servervakt bär man ju på ett litet större ansvar än vanliga medlemmar på servern men det man bär på (perms) ska man ej använda till sin fördel (korruption) som ex att revva i ett scenario eller liknande. En servervakt MÅSTE känna till alla serverns regler och använda kunskapen effektivt, eftersom om man ej gör det kommer man ej kunna stoppa det små grejerna som ex en mild Vdm eller liknande. Det jag menar kortfattat är att man måste kunna reglerna för att stoppa det personer som gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag gillar att bära ett ansvar, och kunna få fram en roligare och mer seriös RP. Jag har ju varit Servervakt samt Staff (Helper) tidigare men blev demotad för inaktivitet. Jag tycker att denna lalliga RP som uppstår i vissa scenarion eller bara när man chillar. Som ex kan folk springa runt o slå folk helt utan anledning, det är rent utsagt skit RP eftersom man ska följa regeln sunt-förnuft som varför skulle man bara slå ned någon utan anledning.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som Servervakt är ex när man använder en Servervakts förmåner för sin egna fördel, eller typ att man har rollen för att man ska utstå som en bättre människa. SV abuse är ex när man revvar sig själv i ett scenario, eller om man är kriminell att man stormar ett gänghus och att man har på TOGGLEID så man kan se vart alla är det är strikt förbjudet.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top