Inaktuell Ralle16 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ralle.

Icke Medlem
Meddelanden
1,471
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? snabelpar (Ralle)

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag väljer att ansöka till medlemskap-ansvarig eftersom att jag vill hjälpa till med olika saker som exempel Intervjuer. Jag har varit Helper tidigare men hade inte det tillräckliga drivet för att vara kvar så blev nedsänkt, men om jag nu skulle bli MA eftersom att jag har blivit mycket mer aktiv och driven till det jobbet samt att jag har erfarenheter inom de jobben. Jag är mogen, noggrann och seriös i allt jag gör. Jag vill få in så seriösa spelare som möjligt på unive som kan Rpa och kan göra det roligt i alla parter av scenarion som spelaren kommer delta i på sin tid på Unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag ska bli vald eftersom att jag har ett bra bemötande emot alla personer, och bjuder in dom till ett samtal där de kan vara trygga och inte känna sig stressade. Jag tycker också att jag passar bra som Medlemskap-ansvarig därför att jag är duktig på att höra om en person tex Läser av en regel rakt av då hör ju jag det direkt och kan säga ett scenario där detta kan förekomma så får de förklara på det sättet. Jag har ganska bra erfarenheter inom detta, + att jag är en genuint skön och mogen person, genom att använda dessa egenskaper kommer jag få in så bra spelare som möjligt på unive. Inte för att detta kanske är något ni tar upp/bryr er om men jag har 0 bans på 1 år på Unive är 2022 medlem i dc har ett nytt forum konto.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara inbjudande, snäll och eftersom det kan vara första gången den personen pratar med en som representerar Unive, därför ska du vara extra noggrann på vad du säger hur du uttrycker sig, samt att man måste vara snäll och tydlig. Man ska också alltid bemöta Alla med respekt samt att man inte ska vara dryg eller ha atytid, eftersom det kan orsaka olika kränkningar samt att folk tror utåt och kan sprida rykten om just MA teamet på Unive så därför ska det aldrig förekomma.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att alla Medlemskap-ansvariga verkligen ska tänka på att vara rättvis och ta in det personer som verkligen kan Rpa och kan alla regler. Kortfattat ska man ta in folk som kan hur Rp fungerar, och folk som kan tänka på det regler som faktiskt man ska följa här på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Följa alla regler 2. Vara Mogen och skapa en rolig karaktär 3. Har respekt (Både Staffs men också de andra som Rpar) 4. Folk som har ett mål i sitt Rp,ande inte att Rpa för att nå vissa mål men att kanske skaffa några vänner och ett jobb tillexempel

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt jobb är att ta in så mogna och bra Rpare till Unive, men också att det ska ske fort så inte en person som har ansökt om Medlemskap ska behöva vänta i flera timmar eller kanske upp till en dag.

Hur ser din aktivitetet ut? Min dagliga aktivitet---> Veckodagar Mån-Tors 15.30-17.30 20.30-23.30 Fre-Lör 11.00-03.00 Sön 12.00-23.00 Lovdagar 12.00-16.30 21.00-03.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag älskar att spela Hockey samt att spela och sitta vid datorn, Jag har varit Helper samt att jag aldrig blivit bannad på Unive (Ba rolig fakta)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka