Accepterad Ralle1010 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 11402
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 11402

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BesvikenKvinna/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johanna

Vad är ditt discord namn? Johannnna#3126

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johanna Håkansson, Hon har en broder som heter Sten Håkansson. När dem var små så dog båda deras föräldrar av drog överdoser. Detta ledde till att dom var tvungna att flytta till deras morföräldrar och där bodde dom tills att dom var i tonåren, Tills det att deras morföräldrar olyckligtvis dog i en bilolycka vilket lämnade dom ensamma utan vårdnadshavare. men eftersom att dom var över 18 år gamla båda två så fick dom klara sig själva så dom tog det gemensamma beslutet att flytta till denna stad. Johanna har i sitt tidigare liv jobbat som strippa men har ledsnat på det så nu söker hon aktivt efter ett jobb som har med bilar att göra, T.ex Mekonomen, autoexperten, Vianor eftersom hon har ett stort Bilintresse så tycker hon att det skulle vara kul att kunna kombinera sitt stora intresse med jobb. Hon är rak och ärlig och kan jobba hårt, Hon är även en riktig charmör.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag Johanna kommer bidra med att öka yrkesskicklighet och göra mitt allt för att visa hur det ska gå till med mitt jobb som jag ansöker och ta stort ansvar för att göra ett så bra jobb som möjligt, jag kommer bidra med visdom till andra anställda och försöka hjälpa alla medborgare så bra jag kan.
Jag är en spelare som framför en väldigt hög RP Nivå, och kommer gå före med väldigt bra exempel med nya spelare på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har inte spelat på någon server som har fallit mig i smaken som Unive har gjort, har inte spelat på någon server som har så pass strikta regler som ni har, därför tror jag att jag kommer föregå med väldigt bra exempel för nya spelare och kommer kunna guida nya spelare, även äldre spelare genom regler och hjälpa dem med grejer som underlättar erat jobb.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min kompis som tipsade mig om denna server, och är kär ända sen dess.....

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att utvecklas och framgå som ett exempel för både nya och äldre spelare på eran server, att kunna hjälpa och t.om framgå som ett exempel för att pusha andra spelare till en seriös RP nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server förutom eran.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka