Nekad Ralle. | Medlem ansökning [julesnurre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ralle.

Icke Medlem
Meddelanden
1,471
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ralle8_

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan Hassan

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mina framtidsplaner är att främst hitta ett jobb, tex Jobba på bilfirman. Sedan hitta vänner i dom kriminella kretsarna eftersom att det är där jag har mest erfarenhet inom rpn. Så först jobba som laglig medborgare och sedan bli kriminell kanske gå med i nåt gäng eller något liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och kreativ rp, med uppmärksammande scenarion med hög social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast ska spela för sin egen vinning, tex om man är kriminell och gör bankrån så ska man inte bränna ifrån polisen på 3 sekunder utan man ska sakta in och ge motparten en chans att också ha kul i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna när jag har varit sur/arg för att andra har gjort regelbrott. Detta har jag lärt mig utav, jag har lärt mig att man ska hellre klippa andras regelbrott och hoppa support än att ta ut sin ilska och göra fel själv.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, Rdm, Vdm, Powergaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Hejsan.
Utveckla Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Utveckla också Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord?
Du har bara skrivit 1 ord i din personlighet om din karaktär.

Du har 24 timmar på dig annars nekas den.
Skriv när du är klar.

MVH: julesnurre

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning: ej svarat inom 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka