Accepterad Ralle. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ralle.

Icke Medlem
Meddelanden
1,471
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164950154/

Ditt Hex-ID: steam:110000147ce068a

Vad är din discord tagg? Ralle

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Bild på banmeddelande: ban LUDDE.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag krigsförklarade i bil, alltså att jag hoppade in och ut ur bil i skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne i vårt gänghus, sen ser jag att det är flertal röda bilar utanför. Så jag snackar med min vän och säger att vi ska åka ut och kolla läget. Vi åker ut och det första som hände då är att dom börja hetsa osv så vi börjar följa efter en av dom (Grodan). Han kör in i min vän så han flyger med bilen in i en vägg, då hoppar jag ut ur bilen och börjar rikta och skrika ut ur bilen. Direkt då så rpar han inte på skador, han åker iväg direkt då skjuter jag mot han innan jag sedan hoppar in i bilen. När jag är påväg därifrån så tar LUDDE mig i staff samtal och berättar för mig att jag ska hoppa support efter scenariot och jag rullar hemåt mot mitt gänghus sedan så hoppar jag support väntrummet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att till en viss del gjorde jag fel, men jag anser personligen att det som jag gjorde i det klippet inte var fel. Jag hoppade ut och skjöt eftersom att motparten gjorde regelbrott då jag egentligen ville föra en social rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare, detta är min första ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt på vad jag gjorde, istället för att skjuta när han bröt mot reglerna kunde jag hade tänkt smart och hoppat in igen utan att skjuta och jaga han för att då skulle inte polisen vart ett bekymmer och jag skulle kanske kunnat kidnappa motparten för att därefter kunnat förhandla med hans gäng och göra ett roligt socialt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag har lärt mig att man inte ska hoppa in och ur bilen oavsett läge, spelar ingen roll om motparten gör fel det du ska tänka på är hur du rollspelar för det kommer du längst på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka