Nekad ralfon | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ralfon

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/teenisen/

Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd

Vad är din discord tagg? Haren772

Vem var det som bannade dig? Ask1und

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och skjöt ned 3 eller 4 lost. för vi har gäng krig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uppe i sandy och åkte min bil jag skulle åka till min kompis i paleto och sen så ser jag lost mc det gänget som har skjutit mot mig och mitt gäng och vi har krig mot de och de brukade komma till oss o skjuta och vi med men sen för typ 1 och en halv vecka sen åkte vi ditt med rodzina för det hade också krig med de och försökte lösa de men då väljer de att skjuta ist för att ta det utan vapen och då fick de skylla sig själva för vi försökte lösa de men det väljer att fortsätta och vi har försökt flera gånger att göra de fast det vill ej, och då såg jag de och då skjöt jag ner dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde lite fel men alltså vi har ju krig och de vill ju ej lösa det när vi har försökt så då får de skylla sig själva och ja det var lite dumt att göra det och jag förstår varför jag blev bannad. alla förkänar en ny chans tycker jag iallafall.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja blev bannad förut en gång var när jag körde en bil sen kommer de en kille och springer mitt i vägen så jag råkar köra på honom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att kanske ringa några fler så kunde vi kidnappad de ist för att skjuta lost.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det får ta den tiden som behövs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka