Accepterad Rakuy0u | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rakuy0u

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alejandro

Vad heter du på discord? 0rakii0

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013f570a87

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv plus jag går ej i någon skola utan jag jobbar mestadels men det är itne på heltid så det betyder att min aktivitet kommer ba ökas ännu mer trots allt att den är hög redan nu.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 2023 augusti tror ja ungefär +-0

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1138350940932554803/1239761747854757909/image.png?ex=6644199a&is=6642c81a&hm=ae0d09e3cf77e3a031b91dcce904f00f5579d05bca765e142a370ebffb9ddeeb&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man är som en mini staff typ en staff fast på marken som kollar från spelarens synvinkel vilket underlättar lite för de andra staffsen. Som SV kan man agera snabbt har väldigt korta kommandon vilket gör så du kan sv banna någon snabbt för att hindra hårdare skador om det vore t.ex VDM som har skett, sedan kan du skicka det vidare till staffs som granskar om bannen ska förlängas.

Varför vill du bli servervakt på servern? Nej men ja känner att jag är en väldigt grön spelare som inte har blivit bannad på ett bra tag (har inte blivit bannad sen 2023) vilket gör så att ja har koll på saker o ting, dvs jag kan alla grundreglerna på servern och vet när ett regelbrott har intreffat samt så kan ja identifiera det snabbt dessutom.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om jag ska måla upp ett scenario skulle abuse o korruption vara att jag använder min makt på ett negativt sätt, t.ex om jag har igång min toggle ID för att kolla om det är någon som gömmer sig bakom en vägg eller i en buske så abusar jag mina perms. Sen skulle ja vara korrupt till exempel så hade jag kanske bannat någon utan en bakomliggande anledning bara för att vinna ett visst scenario eller liknande

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka