Accepterad Rakuy0u | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [3llee & Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rakuy0u

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alejandro

Vad heter du på discord? rakuy0u

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli medlemskaps ansvarig då jag känner att jag kan ta in nya och väldigt duktiga medlemmar. Jag vill köra en positiv insats genom att hämta nya medlemmar och hålla i rp introduktioner då jag tycker att jag iaf har en minst bra rp nivå. Jag kan enkelt se skillnad på någon som bara vill in i servern och få medlemskap bara för att lalla eller för att faktiskt spela på denna servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill ni ska välja mig då jag anser mig själv som en person som kan ta mycket ansvar och kan ta smarta beslut kring vilka medlemar vi ska ha och om de inte klarade till exempel medlemskaps intervjun så kan jag ge de tips på hur de kan klara de till nästa gång.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du måste tänka på din verbala kommunikation och anpassa dig efter personen det gäller det vill säga om någon inte förstår vad du nyligen sagt så kan du omformulera och anpassa dig efter den så den kan enklare förstå. Sitter du i support så ska du kunna vara neutral om några personer försöker ta åtgärden på varandra, det vill säga att du som staff ska kunna se scenariot från båda motparterna. Som MA ska man inte ta åt sig om en arg eller irriterad person kommer hoppar support angående ärendet eller tidigare scenariot, detta gäller även icke medlemmar som blir nekade genom medlemskapsintervjun.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Som medlem får man tillgång till allt servern har att erbjuda, det vill säga man får tillgång till Twitter Blocket och sen också att kunna göra fysisk skada på andra spelare. Detta är ett ansvar man får som spelaren som klarar medlemskaps intervjun, att inte spamma twitter eller blocket men också att inte bara gå och slå alla.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Den som är medlem på unive ska ha ett högt rp och bra rp nivå som är gällande för denna rp servern och vi som redan är medlemmar på servern ska och är reglerna inom rp, det vi ska hjälpa nya medlemmar med är att kunna utveckla deras rp till en ny nivå och visa hur bra rp server ska vara då de ska trivas och kanske marknadsför vår server till sin vänner då servern växer ännu mer och vi får in fler spelare. Det jag tycker är ett huvudord i detta är kompetent och det menar jag med att man ska veta på en basal nivå bra rp och göra så båda parterna får bra scenario.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det jag som MA ska ta ansvar för är att lära ut rätt rp och kunna utveckla våra nya medlemmar så de är med på banan när det gäller rp, och för att kunna lära ut rp på bästa sätt så måste man själv kunna rp:a och det känner jag att jag är väldigt kompetent inom och jag vet att jag har en bra rp nivå, det man ska ta ansvar för som MA är att representera servern och visa att just unive är bästa svenska rp servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv plus det kommer upp ett lov snart också så det betyder att min aktivitet kommer ba ökas ännu mer trots allt att den är hög redan nu.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tas vid begäran under intervjun.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka