Nekad rakmus69 | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rakmus69

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ralleking07/

Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus gideland

Vad är ditt discord namn? rasmus#4521

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2007

Berätta om din karaktär. hej, karaktären heter björn björnson som är född 1982-06-20. hans mamma är från thailand och pappan är från nordkorea. pappan döda mamman år 2009 med en pistol. Och pappan var langare för ett gäng som han gick med i år 2000(vad han har sagt ) pappan var med i ett gäng och det var där ifrån han fick massor av pengar och en hel förmögenhet. år 2000 någon månad efter min pappa gick med i ett gäng vill han att jag också skulle gå med i hanns gäng, så jag gjorde det. men efter 2 år i gänget lämnade jag gänget för att gå vidare i livet. det var då jag flyttade till staden unive och började jobba där med postnord. men egentligen vill jag inte ens jobba.

ja det var berättelsen om min karaktär

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill nå den högsta och bästa graden av rp villket jag tyckte såg lovande ut på alla streams när folk spelar på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är att unive är en bra och rolig rp server där det finns mycket att göra. Som sagt det såg välldigt lovande ut villket det var.

Hur hittade du Unive? genom twitch streamers: cosmo, queentiki och hellgren

Vad har du för mål med ditt rollspel? meningen med min karaktär är att sprida kärlek och bara ha det allmänt nice

Vad har du som mål att uppnå på Unive? hög nivå på roleplay och hålla mig innom bil branchen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det har jag inte förutom rsm men det är ingen rp server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka