Accepterad rakmus69 | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rakmus69

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? ttps://steamcommunity.com/id/ralleking07/

Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus gideland

Vad är ditt discord namn? rasmus#4521

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2020

Berätta om din karaktär. björn björnson är född och uppvuxen i Höganäs. Född i en medelklass till lägre klass familj, tillbringade björn de flesta av sina dagar och nätter med att studera och göra läxor. björn var ensambarn och hade väldigt få vänner och tillbringade större delen av sin tid med att leka ensam. Han var från en fattig familj så björn var tvungen att arbeta från en ung ålder. Han gjorde alla möjliga slags jobb för att hjälpa sin familj. Tyvärr övergav björn föräldrar honom vid 15 års ålder och lämnade hans liv i sina egna händer. Han blev en outsider och förlorade sig själv. björn var mycket konfliktfylld. Resten av tonåren och tjugoårsåldern så försörjde björn sig själv på olika sätt, inklusive kriminalitet. När han var 25 år blev han en del av ett tjuvsamhälle i hopp om att hitta sig själv. björn gjorde detta i ett par år tills en dag. Detta var en dag som förändrade björns liv för alltid. Han var påväg att begå en rad av brott när han blev fångad av lokala myndigheter, dömdes, skickades i fängelse i 5 år med chans för villkorlig frigivning i 3. Hans frigivning förändrade hans liv totalt. Efter att hans tid var tjänstgjord blev han en prisjägare. Att hjälpa lokala myndigheter att försöka hålla fred. Han kom till Los Santos förhoppningsvis för att hitta sig själv. Han hade mycket problem med han ADHD och dyslexi och tiks och en massa annat. Och han har alltid gillat james bond och idag försöker han efter likna han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer att bidra med hög rp nivå men också att komma med idéer till servern. Mitt mål
är också att bli advokat. Jag kan garantera att jag kommer skapa bra rp scenarion och nu när jag kört ett tag på unive så vill jag verkligen bli medlem och kunna hjälpa till så gott jag kan. Men vill också bli medlem här för de är nordens bästa server i stort sett. Alla ig saker e så realistiska asså tex mobilen allt!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är roligt när det är så mycket folk som spelar och RP den dena servern. Det jag har sett av servern hittills är att det är bra rp och många seriösa spelare vilket är precis vad jag letar efter. Jag ser också många möjligheter till bra scenarion och bygge av fina bilar.

Hur hittade du Unive? jag hitta de unive genom twitch och sedan efter det så tyckte jag att det såg roligt ut och då så kom jag på att man kan ju testa och sedan dess har jag varit aktiv på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att kunna tjäna in en förmogenhet med hjälp av att jag då jobbar på adovkatbyrån. Varför jag vill jobba som advokat är för de verkar skit roligt att kunna hjälpa oskylidga människor men oxå att de är en väldigt social verksamhet alltså att man snacka med mycket folk hela tiden. Sen finns de såklart andra saker jag vill uppnå så som att kunna köpa några feta bliar så som en import bil, vem vet?

Vad har du som mål att uppnå på Unive? På unive är att blanda annat bli advokat och kunna köpa mig en fin företagsbil. Om inte detta skulle inträffa vill jag bli Falck eller kanske Securitas. Men det finns också fler mål jag vill uppnå som bland annat att skapa roliga och bra scenarion. Ett annat mål jag också vill uppnå är att bli staff då jag kan i stort sett alla ig coms men också för att jag älskar att hjälpa folk med sina problem.
Men tillsist så vill jag också uppnå mina mål med att hålla en hög standard rp nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag är inte aktiv på någon annan server och kommer inte vara det heller för jag trivs på unive.

Skulle det vara möjligt för dig att ändra discord namn då jag inte hittar dig. (Det är typ 20 personer som har Rasmus som namn på servern)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka