Accepterad Rakki | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rakki

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Rakki

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 1989

Berätta om din karaktär. Clark Olofsson är 34 år och är en avdankad bankrånare och fyllo. Har försökt komma ur mitt missbruk av alkoholism men återfaller lika snabbt som morsan kokar makaroner. Har kommit fram till att jag är en alkoholantusiast och tycker att titeln passar mig alldeles utmärkt. Under mina tidiga år i tonåren så hade jag en besvärlig uppväxt när farsan försökte få mig att spela munspel, då brann de till i huvudet på mig, de va då jag började ta hand om mitt eget liv. Snodde en gitarr från en musikaffär, Bengan hette han som drev butiken. Sen blev ja rockstjärna och åkte runt å trubadurade på massa öl hak. Tjänade halvbra med stålar men suktade efter att bli rik. Började att umgås med dåliga människor som fick in mig på den kriminella vägen och började råna banker. För ca 5 år sen blev jag tagen på bar järning när ja drog in på Svea Banken med en glock 18 och försökte få med mig en summa på 10 miljoner. Fick sitta i buren i 3 år. Men nu är Clarken tillbaka in action och försöker få ordning på sitt liv igen som en hederlig medborgare. Utöver detta så är Clarkan en glad prick och älskar att köra MC och tjöta masa skit med folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Massa humor och trevliga konversationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, VDM

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Väldigt lite, har provat lite fiveM på andra servrar. Men tycker det är kul och skall göra mitt bästa för att få en bra spelupplevelse.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det var nog alles

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka