Nekad Raketen76 | Beslut Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Raketen76

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Ditt discord namn: Raketen76

Ditt Hex-ID: 11000016e72da4a

Vad för typ av beslut gäller det? Krim roll

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog0140

Varför tror du själv att beslutet togs? Hellt ärligt tycker de va ett dålig beslut som fan man ser klart och tydligt att jag fått icke medlem buggen när jag hade kunnat få ner de flesta av dom. Endå när ja startad om kom jag till samma ställe så ser inte något. fel i detta. Hade däremot sätt ett fel om jag inte l

Hur är beslutet felaktigt? Det seriöst laggade under scenariot de försökte skjuta mig jag försökte skjuta dom jag sa till dom att vi bara skulle slita scenariot eftersom de hände. Dom hade inget problem me de. När jag väll startade om och va in game igen sa de ej till mig att komma till senaste men efter ja hade hunnit spela byta vapen och så då skrev de till mig att jag skulle komma tillbaka till samma plats då gjorde jag de och då va bugen även borta asså that it liksom ja kom till senaste när de väll ville att jag skulle de jag tog ut tabben han ville ha jag rpade på allt till och med att han ville ha 1,4 som han ej får.Endå väljer du att dra min Krim me tanks på de som hänt borde jag få tillbaka den.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns videos

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka