Inaktuell Raketen76 | Ban Överklagan [Bubblegum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen76

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: albo-maffia

Ditt Hex-ID: 11000016e72da4a

Vad är din discord tagg? raketen76

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260214203821849.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde ett stort fel som aldrig kommer hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev ner tacklad efter jag hade skjutit mot en vi båda låg ner sen va på vägg upp men då kom det en kille och skulle börja trolla mig så jag ramla ner efter han tacklade ner mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bubblegum gjorde rätt val tycker jag men jag har även inte gjort en överklagan på 5 dagar för jag tänkte att på de dagarna har jag lärt mig en läxa. Men tycker han skulle tagit ner bannen lite för jag försökte säga att jag krachade hundra gånger under scenariot för mitt internet va dåligt men han ville inte acceptera det och det förstår jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad tidigare för att ha skjutit mot huvudet när folk suttit i bil istället för däcken har aldrig gjort om samma misstag efter de. Jag e en sådan person som lär mig av minna misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat hoppa support och berätta om scenariot och ta senaste men jag va dum i stunden. Och de kommer aldrig hända igen ber hemskt mycket om ursäkt till dig med och ditt team för att ha gjort fel. Som sagt detta kommer absolut inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Oavsett om mitt internet förstörs eller jag blir utloggad ska jag endå komma tillbaka eller skriva i chatt på unive att jag tar senaste och ta senaste direkt och inte ett ställe som e nära de stället det hände. Alltid senaste

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka