Nekad Raketen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketen

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198801676856/home

Ditt Hex-ID: 11000013226ea38

Vad är din discord tagg? Raketen#1000

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi hade precis haft en lång samt utdragen skottlossning på kokain säljet. Vi hade nyss dödat alla av "motparterna" i scenariot och det låg massa kroppar i en hög på säljet. De flesta lootade/bärde kropparna, vilket var fel. Jag stod brevid högen och vi väntade in varandra för att sticka därifrån. Min uppfattning av det hela va ratt vi alla skulle samlas och se vilka som saknades osv. sen blev jag bannad för regel § 4.5 looting samt beröring av lik samt sunt förnuft för att vi inte stack därifrån så snabbt som möjligt. Själv tycker jag att scenariot kunde utförts mycket mycket bättre. Vi sköt konstant i 20 minuter och stannade 10 min efter lossningen. Att vi rörde kroppar var inte det bästa valet heller. Det jag vill komma fram till är att scenariot kunde utförts på ett mycket mer utvecklat samt socialt sätt än hur det blev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Stod bredvid alla kroppar och väntade in våra medlemmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte en felaktig ban, det var ett dåligt scenario och låg rp nivå från mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för clogg när jag var ny inom rp. Mina flesta banns var ifrån när ja va ny det senaste var § 1.9 SUNT FÖRNUFT samt § 1.8 POWERGAMING.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mycket... Vi hade kunnat göra ett mer socialt samt utvecklat scenario. Där vi kanske hade kunnat kidnappa, förhandla och inte skjutit konstant i 20 min. Vi gjorde fel med att stanna vi skulle ha dragit direkt. Scenariot gick inte som planerat vi planerade i ca 20 min om vart vi skulle stå men inga tänkte på hur/när vi skulle ta oss därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka