Nekad Raketeen | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raketeen

Icke Medlem
Meddelanden
174
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De muneno

Vad heter du IRL? Alex

Vad heter du på discord? Supeer#5816

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 575+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på det jobbet eftersom det just nu inte finns någon annan som jobbar där och jag skulle kunna göra ett fantastiskt jobb som båtbolagchef, jag älskar havet, och har ett stort intresse av båtar, jag ser även väldigt många behöva någon som jobbar i Club de muneno, och eftersom jag och mina andra kompisar har tänkt på detta och vi ska styra upp de. med ett kriminellt liv vid sidan.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit ägare på en annan klubb så jag har erfarenheter sen innan.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Ricky Rich han är 46 år gammal, han är halv svensk, halv amerikanare, och är en före detta kriminell som levde ett farligt och tufft liv tills att han blev tagen av polisen eftersom att han gjorde ett stort bankrån som pågick i över 6 dagar polisen fånga han och när han väl kom ut från fängelset så ville han testa på att sjunga så idag så är han en artist även en person som är intresserad av klubblivet också.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag bara kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka