Accepterad Rajmond | Ban överklagan [Esentals]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rajmond

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993622424/

Ditt Hex-ID: 11000013d97c598

Vad är din discord tagg? Rajmond#6071

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Cop-bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att gjorde ett dumt val för att köpa tid för min kompis som var intagen av polisen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare blev tagen av snuten och stod då på vägkanten, dem pratar en stund och sedan beslutar polisen sig med att ge min polare böter. Då sa min polare i Discord att han ville dra där ifrån, då då tänkte jag ge honom tid genom att säga någonting konstigt till polisen. Det jag sa var då att en person hade snott 25st maruanajafrön, och precis efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, men jag tror även att det blev ett missförstånd då jag ej menade att få polisen efter mig utan att bara köpa tid, jag sa även att jag skoja men jag tror ej att han hörde det, eftersom att min mic var på whisper.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM, körde över min kompis

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ej ha sakt dem sakerna till polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mer om cop-bait, då jag har läste reglerna om det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka