Nekad Rajah | Medlem ansökning [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rajah

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Föredrar att inte säga pga privata skäl.

Vad är ditt discord namn? .rajah.

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Melvin Holm är en kille född 1995, alltså 28 år gammal nu. Han kommer från Penguin och har haft ett ganska händelserikt liv. Han har varit inblandad i några knasiga saker, till och med ledare för något skumt gäng ett tag. Men trots det är han faktiskt en schysst snubbe.
Melvin är verkligen en lojal polare. Han är alltid där för att hjälpa till, oavsett vad det handlar om. Han bryr sig mycket om sina vänner och familj och är typ känd för att kunna snacka med folk från olika håll. Han är som en social guru eller nåt.
Ser utmässigt har han svart lockigt hår och bruna ögon. Han är en ganska stor kille, typ 185 cm och tränad. Man ser direkt när han är i en grupp, liksom han har den där självsäkerheten som får honom att sticka ut. Melvins liv har verkligen haft sina höjdpunkter. Han har aldrig direkt saknat något, och han har också fått en hel del av det han önskat sig. Hans föräldrar har alltid varit supertighta och värnat om hans välbefinnande. Mellan oss sagt så har storebrorsan varit som en beskyddande sköld, alltid redo att rycka in om någon försökte dra bråk med Melvin. Efter han tog studenten, då han släpade sig igenom Fordonslinjen, blev han mekaniker. Han hade den grejen i ungefär 8 år, tills han fick för sig att dra därifrån till den här nya staden. Melvins vibe är rätt nice. Han är liksom väluppfostrad och helt enkelt en go person. Han har koll på vad som är rätt och fel och om någon behöver hjälp är han där som en superhjälte. Han är ju också en riktig lirare när det gäller att bry sig om sina nära och kära, deras lycka betyder mer för honom än hans egen. Det som sticker ut mest hos honom är nog hans mentala styrka, han är som en sån där kille med skinn på näsan. Ingen riktigt småsak kan få honom att tappa fattningen, typ som en "no big deal" -attityd. Han är liksom inte den som flippar för minsta lilla grej.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kommer bidra med är framförallt ett rollspel som är både moget och seriöst. Jag kommer se till att scenarion jag deltar i kommer gå rätt till, jag kommer i alla fall göra så bra ifrån mig själv som möjligt just för att det ska bli kul. Jag vill också hjälpa till med saker i servern, det kan vara lite vad som, staff är en intressant grej man kan tänka sig efter ett tag man spelat på servern, just för att jag gillar att hjälpa till o bidra med positiv energi.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej ska spela för sin egna vinst o makt (powergaming)
man klarar av att förlora ibland osv.
helt enkelt något som är väldigt viktigt att spela för

Hur hittade du Unive? Tiktok, fivem topplistan sverige

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 48h på dig!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka