Nekad Raioo0 | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raioo0

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? r.a.i.0

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tim Lanz 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,försiktig, medveten.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är ifrån ett fint område och är precis klar med gymnasiumet och har precis kommit in i riktiga världen där han inser att det är ganska tråkigt att jobba och vill känna mer och snabbare pengar. Han är ensam barn i sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är aktiv och vill bli polis i framtiden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte alltid ska vinna, Det handlar om att det ska vara roligt så förstör inget bara för du vill vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja råkade fråga hur jag gjorde något i spelet och bröt rp

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM. Döden och copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar och spela men är relativ ny till rp världen så har mycket att utforska.

Hej @Raioo0!

Din ansökan är är skriven bra, bara en grej du måste göra för att kunna gå vidare. Ändra antigen ditt discord eller steam namn så att det är samma namn.

Du har 24timmar på dig att ändra det annars blir du automatiskt nekad. Vänligen svara på detta meddelandet när du har gjort klart det!

Nekad.
Anledning: ej svarat på 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka