Nekad RainingPiggys | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RainingPiggys

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rainingpiggys/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? RainingPiggys#0320

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thomas Andersson och har en vanlig svensk medborgare med en hemsk bakrund, han har levt på LVU under stora delar av sitt liv på grund av att han som ung höll på mycket med knark. Han hamnade i dessa kretsar pågrund av sin bror som höll på mycket med hash och amfetamin inom sitt gäng, han började bli nyfiken redan som 7 års åldern vad hans brorsa gjorde. han bror blev alltså hans förebild och detta skapade mycket problem för honom i skolan då han slogs, vid 12 års ålder började han lange med sin brorsa som då hade suttit på LVU i något år. Han känslor om livet var att han inte kände något lust med att leva i misär då han inte hade någon hade kunde lita på förutom sin brorsa men pågrund av det livet dom levde så kunde han inte umgås som brorsa och lille brorsa, men han lärde sig snabbt att han ingen ger saker grattis att man måste ta saker för att få saker, så vid 15 års åldern började han med beväpnat rån på butiker som gjorde så att han hamnade på LVU. Under tiden han var 15 så möte han sin bästa vän Martin, Martin och Thomas, var bästa vänner och inget kunde stoppa dom förutom polisen. åren gick och thomas blev för gammal för LVU och hamnade i vanligt fängelse det var då han var 18 och skulle komma ut ett år senare då han är 19. Detta är slutet på hans historia och hoppas att jag kan fortsätta den på eran server.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vet att jag skulle bidra med bra RP senarion för servern som inte bara handlar om att vara stört och starkast och bidragit med roliga senarion både för mig o motsvarade RollSpelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av denna server för att jag har hört väldigt bra av vänner som spelar på den.

Hur hittade du Unive? jag hittade den igenom min vänner som spelar på servern och jag tänkte att jag hade något att bidra med och göra servern bättre med RP senarion

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha det roligt med att snacka med folk och vara social samt göra bra Rp senarion där folk kan ha det roligt i.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna ha det roligt o kunde RPa

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är aktiv på en annan server förtillfället eftersom jag inte kommit in på denna ännu

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Nekad, Utveckla mer.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka