Raidborn
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hello
Vad är ditt discord namn? Luciferr20_
Vad är ditt födelsedatum? 2 December 1999
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Raid born 25
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: inga planer detta är ett spel inte real life
Vad kan du bidra med till serverns RP? vad som än krävs av mig så bidrar jag
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man agerar på ett sätt som gynnar andra sidan
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? första gången så nej har inte brutit någon regel
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? visa respekt och undvik snacka skit om andra
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej ingenting vill bara spela spelet och se hur det är
Vad är ditt discord namn? Luciferr20_
Vad är ditt födelsedatum? 2 December 1999
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Raid born 25
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: inga planer detta är ett spel inte real life
Vad kan du bidra med till serverns RP? vad som än krävs av mig så bidrar jag
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man agerar på ett sätt som gynnar andra sidan
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? första gången så nej har inte brutit någon regel
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? visa respekt och undvik snacka skit om andra
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej ingenting vill bara spela spelet och se hur det är
Senast ändrad: