Accepterad Raicel07 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raicel07

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199261609574/

Ditt Hex-ID: 11000014d90ee66

Vad är din discord tagg? Zoke EK#9999

Vem var det som bannade dig? Killen heter Elverskog

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2023.04.22 - 15.53.44.41.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För min kompis va rasist sen vad jag bredvid han då han trodde att det va jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kolla jag skulle lära min kompis och köra five m jag sa att vi skulle köra på en bra server som heter unive och efter när han gjorde sin gubbe så såg han en kille som satt ner då han gick till han då såklart jag följer med han då han skriker n ordet och massa rasistiska saker då jag blev bannad och jag har blivit bannad i snart 9 -10 månader.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det va ju min vänns fel och jag blev ju bannad för det han sa så det är typ felaktigt bann för han kunde inte banna mig för att min vänn sa n ordet och massa saker men han tänkte inte för sig vad han sa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej det här är min första bann tror jag och det blev pbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att säga reglerna innan till min kompis så att han borde veta det att inte säga rasistiska saker men men.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att säga reglerna till en ny börjare. och om jag blir unbannad kommer jag bli glad kommer kommer rp så bra som möjligt och att lyssna på reglerna och inte göra tokiga saker för har blivit bannad snart i1 år.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka