Nekad rahman | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rahman

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086457473

Ditt Hex-ID: 110000143205281

Vad är din discord tagg? elias#4321

Vem var det som bannade dig? ^5PANDI$H

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Powergaming ~^5PANDI$H. Återstår: 1 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag krockade in i en vägg och den smällen var inte alls hård så jag stälde mig upp och när jag gjorde det blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid motellet och pratade med några mc grabbar och så hoppade jag på min cross och åkte iväg så råkade jag köra in i en vägg i mellan 5-10 km i timmen och sen ställde jag mig upp för det var inte en son hård krock och sen blev jag bannad för pawergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var både ja och nej jag skulle väl rpeat på det i med att det var en krock men den var ju inte alls hård men det var endå mitt fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunat rpa krocken även om det inte var en stor crash

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag lärde mig att man alltid ska rpa även crashen är lätt eller hård!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka