Lukas andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198825018031/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Andersson
Vad är ditt discord namn? Simply#0005
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Andersson och är 23år. Min karaktär har stort intresse av bilar och särskilt Nissan och Bmw, han gillar också köra mycket och är intresserad att antingen bli taxiförare eller jobba inom ekonomen/falck. Min karaktär tycker också om skinkmacka med Loka crush. Min karaktär har väldigt skum sömnstid och kan vara vaken klockan 6 på morgonen utan sömn. Min karaktär fick sitt intresse av bilar från farsan som brukade vissa honom sin bil under huven och meka tillsammans endasedan jag var 7. Min karatärs dröm är att någon dag kunna öppna en affär då man kan känna pengar och andra kan jobba åt en.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att bidra med är ett högt RP och att hjälpa andra genom att jobba med antingen Taxi eller att hjälpa med andras billar. Också att oftast när jag behöver hjälp med reparera bilen kl 5 på morgonen så brukar det inte finnas någon där, om jag blir medlem kan jag ansöka till meko och jobba då så att man faktist kan få igång sin bil igen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag joinade relativt nyligen denna server och har redan märkt att det är högt RP vilket jag tycker är väldigt roligt och jag vill bli whitelistad för att kunna både hjälpa till i staden men också få ett bra jobb där jag kan bidra till högre RP
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en polare men har också sätt några utav Grow_masters videor som har fångat mitt intresse.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå hög RP och hjälpa andra med olika tjänster som exempel taxiförare då jag både får köra bil som jag tycker är roligt och samtidigt hjälpa andra som behöver ta sig till ställen.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få ett bra jobb så att man senare kan skaffa snygga bilar som man kan köra runt med, och även hålla hög RP.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Andersson
Vad är ditt discord namn? Simply#0005
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Andersson och är 23år. Min karaktär har stort intresse av bilar och särskilt Nissan och Bmw, han gillar också köra mycket och är intresserad att antingen bli taxiförare eller jobba inom ekonomen/falck. Min karaktär tycker också om skinkmacka med Loka crush. Min karaktär har väldigt skum sömnstid och kan vara vaken klockan 6 på morgonen utan sömn. Min karaktär fick sitt intresse av bilar från farsan som brukade vissa honom sin bil under huven och meka tillsammans endasedan jag var 7. Min karatärs dröm är att någon dag kunna öppna en affär då man kan känna pengar och andra kan jobba åt en.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att bidra med är ett högt RP och att hjälpa andra genom att jobba med antingen Taxi eller att hjälpa med andras billar. Också att oftast när jag behöver hjälp med reparera bilen kl 5 på morgonen så brukar det inte finnas någon där, om jag blir medlem kan jag ansöka till meko och jobba då så att man faktist kan få igång sin bil igen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag joinade relativt nyligen denna server och har redan märkt att det är högt RP vilket jag tycker är väldigt roligt och jag vill bli whitelistad för att kunna både hjälpa till i staden men också få ett bra jobb där jag kan bidra till högre RP
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en polare men har också sätt några utav Grow_masters videor som har fångat mitt intresse.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå hög RP och hjälpa andra med olika tjänster som exempel taxiförare då jag både får köra bil som jag tycker är roligt och samtidigt hjälpa andra som behöver ta sig till ställen.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att få ett bra jobb så att man senare kan skaffa snygga bilar som man kan köra runt med, och även hålla hög RP.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.