Nekad Rahimii

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SnakeeeYT

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199058520914/

Vad är ditt namn i verkligheten? Andre Helen

Vad är ditt discord namn? SnakeeeYT#1683

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ante Svensson och är 24år gammal. Han är väldigt snäll omtänksam och trevlig. Ante hade en rätt så tuff barndom han blev mobbad för att han inte hade lika saker som alla andra barn. Därför ville Ante inte gå i skolan för att han kände sig väldigt utanför och uttråkad i skolan. Det var en tuff tid för Ante men sen så hände det som Ante hade längtat till . Han träffade en vän för livet som älskar bilar lika mycket som han själv. Han var väldigt intresserad utav bilar. Så en dag så bestämde Ante sig för att göra det han tyckte var kul och då var han jätte mycket med hans pappa i garaget och lärde sig mycket om bilar. Nu på äldre dar så kan Ante nästan allt om bilar. Drömmen för Ante är att han får jobba på en bilfirma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att kunna bidra med en hög RP nivå på servern medan jag utvecklar min och andras rollespelande. Jag kommer kunna vara väldigt aktiv vilket get rollspelandet en verkligare känsla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt bra server bra RP och trevliga människor. Med mycket aktiva spelare och bra bilar och kläder.

Hur hittade du Unive? Har hört mycket bra om Unive och jag kollade på några streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspel är att nå en hög RP nivå och träffa många nya roleplay spelare och ha kul med andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ungefär samma som förra och så vill jag köpa mig själv en snygg bil och ha ett eget förtag eller vara chef på ett företag.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive för tillfället och har gjort det ganska länge.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka