Accepterad RAhimii | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rahimii

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rahimiii

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Rahimii#0297

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kristoffer och han är 31 år gammal. Han hade en bra uppväxt i Malmö med sina föräldrar tills hans far var arbetslös och började dricka en stor mängd alkohol. Då började Kristoffer att gå med i små gäng och delta i kriminella aktiviteter som skulle påverka hans liv. Kristoffers mor började oroa sig för Kristoffer och sa att det skulle vara bättre att flytta till en förort utanför Malmö där Krilles mormor bor. Efter att Krille och hans mamma besökte sin mormor upptäckte de att Krilles far hade dött av en överdos. Detta fick Kristoffer att ge upp på livet helt, men så började han tjäna pengar på de kriminella sättet. Med hjälp av pengarna så kunde familjen ha en riktig begravning för Kristoffers pappa och detta gjorde bara så att Kristoffer sjönk ner djupare i det kriminella livet. Men så en dag så bestämde sig Krilles mamma för att skicka iväg Krille till sin farmor i Unive där han skulle börja med ett nytt liv. Fast Krille kunde ju inte något annat än att vara kriminell så han bestämde sig för att fortsätta vara dålig fast visa upp sig som en god människa för sin fantastiska familj.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag hjälper till att förbättra mina och andras yrkeskunskaper och gör mitt bästa för att visa utvecklingen av det jobb jag nu får och tar det största möjliga ansvaret. Jag kommer att bidra med visdom till andra anställda och göra mitt bästa för att hjälpa alla medborgare. Jag är en spelare med hög RP-nivå och jag kommer att göra allt för att göra ett gott exempel till nya spelare på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kommer bidra med en hög RP nivå som kommer leda till att folk kommer ha roligt och må bra. Sen har jag alltid prioriterat att köra seriöst och dra ut på olika scenarion. Jag har även varit whitelisted förut

Hur hittade du Unive? Kompis, "Bumbi"

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär och nå dess fulla potential, och skapa realistiska scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka