Accepterad RAhimii | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rahimii

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/rahimiii/

Ditt Hex-ID: 110000138a1d5b2

Vad är din discord tagg? Rahimii#0297

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? 5 dagar, men 1 dag kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Krim utan krimroll, innehav av kniv -Emilia<3. Återstår: 1 dagar 10 timmar 13 minuter. Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde saker som man ej fick göra som att jag hade en kniv på mig samt att jag gjorde ett personrån utan kriminellrollen vilket man ej får. Sedan så var jag uppe vid bearbetningen som man tydligen inte får heller. Och att jag gjorde det vid just bearbetningen, visste ej att man var tvungen att vara utanför det området. Så jag tror att det är därför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till blackmarket och handlade en kniv samt några buntband sedan så åkte jag upp mot bearbetningsstället för vallmo blommor och körde då upp för berget. När jag var en bit upp stängde jag av fordonet så ingen skulle höra att jag kom och ställde det där. Resten av biten sprang jag upp och hukade mig för att kika lite granna ifall det fanns någon person där och det gjorde det. Så jag gick dit tog upp kniven och gick fram till han och bad han hålla upp händerna och gå mot räcket, han gjorde som jag sa och det var då jag satte på han buntband och började söka igenom honom. När jag var klar sa han att man ej fick göra det där så gav tillbaks alla hans saker och skulle precis gå därifrån, men blev då bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag blev bannad pga att jag ej hade kriminell rollen och gjorde saker som jag ej fick som t.ex personrån, innehav av kniv utan krim rollen. Detta förstår jag fullt ut om varför jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att göra något alls, men visste ej att man behövde kriminell rollen så därför gjorde jag det. Har själv blivit rånad där på den platsen så trodde man fick göra det. Samt så kunde jag rp:at bättre och förstått att, göra ett person rån där kommer få konsekvenser så det blir kanske lite sunt förnuft. Men nu vet jag att man ej får göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. Jag har lärt mig att man ej får råna och ha på sig vapen utan kriminell roll. Även att man ej får vara på sådana ställen utan kriminellrollen. Så kommer ej råna mer och äga vapen ifall jag ej har kriminell rollen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka