RAhimii | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rahimii

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? Rahimii@0297

Ange ditt födelsedatum 6 April 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag | 15:00-22:00
Tisdag | 15:00-22:00
Onsdag | 15:00-22:00
Torsdag | 15:00-22:00
Fredag | 17:00/18:00-04:00
Lördag | Olika-04:00
Söndag | Olika-23:00

Berätta om dig själv Jag heter Alexander och är en kille på 16 bast. Jag gillar att spela fotboll, spela spel, vara med vänner och familj osv. Annars så brukar jag gilla att köra då jag kör en EPA. Men såklart så gillar jag att spela fivem osså. Skulle säga att jag är mogen för min ålder och det kommer inte endast från mig själv utan även andra. Men det är typ allt om mig som är nödvändigt. Annars får ni kontakta mig ifall ni vill veta något mer.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag kommer först se till så att lära mig det som jag ej redan vet på servern så jag kan vara till hjälp i högsta grad. Sedan så kommer jag hjälpa till så fort nå behöver hjälp i t.ex support kanalen eller ifall nå annan behöver hjälp med nå annat. Jag har 3st skärmar så jag kommer att se forumet, fivem och discord samtidigt så ifall nå behöver hjälp så kommer jag vara på hugget. Ifall jag ej streamar då, då kommer ja se livestreamen istället för forumet. Men jag kommer annars bara vara trevlig och försöka höja mig till högre grader tills jag nått den rank jag vill nå.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan december, men spelade även när servern hette multistaden då körde jag ca 150/200h där.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För att jag gillar väll att hjälpa folk antar jag samt att jag har hört att support och högre har det väldigt stressigt med att folk behöver hjälp så jag vill ju självklart in och hjälpa till. Men annars så får man även bevisa sitt goda beteende och sin vetskap för andra vilket jag gillar att göra. Alltså att dela med mig av kunskap. Men annars så vill jag även att rp nivån skall hållas ordentligt på servern med tanke på hur många spelare det är inne varje dag. Sist men inte minst så öppnar det sig en ny värld för en själv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer kunna bidra med hög RP nivå, hålla koll så folk håller rp nivån också. Jag kommer även bidra med positiv energi, vara snabb med att hjälpa folk och förhoppningsvis få en massa spelare glada! Men annars kommer jag hjälpa till med alla support ärenden, så som "Ban överklagelse", Krim och donations ärenden ifall jag blir så pass högt uppsatt samt inte få någon att känna sig orättvist behandlad.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har varit staff på en del andra servrar så som svenska staten, göteborgs rp och några andra servrar som jag glömt namnet på pga att de blivit bort tagna eller för att jag lämnat på grund av att rp nivån var låg. Har varit donations, samt wl ansvarig och så har jag även varit delägare på en server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har relativt goda kunskaper angående kommandon, vissa har jag glömt men bara jag blir påmind så kommer jag att komma ihåg de. Dessa kan jag just nu:

/revive ID (För att återuppliva spelare)
/goto ID (För att tpa till spelare)
/announce (För att skicka ett meddelande i chatten till hela servern)
/dv (För att ta bort en bil)
/setjob "ID, Namn på jobb, Grad" (För att ge ett jobb)
/noclip (För att noclipa)
/tpm (För att tpa dig till din waypoint)
/slay ID (För att döda en spelare)
/tp x - y - z (För att tpa till koordinater)
/bring ID (För att tpa någon till dig)
/freeze ID (För att frysa en spelare)
/sqlban "ID, Tid, Anledning" (För att banna någon)
/sqlunban STEAMNAMN eller HexID (För att unbanna en person)
/giveitem "ID, Namn på sak, Summa" (För att ge ett item)
/kick "ID, Anledning (För att kicka någon)
"Home" knappen för att få upp "Staff" menyn
/car NAMN (För att spawna en bil)
/spec ID (För att specca någon)

Ifall jag blir högre uppsatt också så ger man folk perms genom att öppna staff menyn och trycker på spelarens namn och så skriver du "Grupp" (User, Admin, Superadmin) och sedan vilken grad "1, 2, 3, 4)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag har relativt lätt att ta in nya saker som jag får lära mig. Ifall de ej fastnar skriver jag alltid ner dem och tränar på de så jag kan de.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar ej på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka