RAhimii | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rahimii

Icke Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? Rahimii#0297

Ange ditt födelsedatum 2 April 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardag: 15 - 22
Helg: 15 - 01

Men sitter även på mobilen och kan läsa igenom t.ex wl, jobb och banöverklagelse ansökningar.

Berätta om dig själv Jag heter Alexander och är en kille på 16 bast. Jag gillar att spela, hänga me kompisar och familj, drifting och spela fotboll. Jag är socialt aktiv skulle jag säga och jag gillar att hjälpa folk oavsett sak.

Vad skulle du göra om du blir staff? Först som staff skulle jag lärt mig lite om systemet på Unive alltså lite hur staff-teamet är och kolla av lite sen som staff har ju (ägaren) och andra staff mycket krav som ska uppnås. Sedan skulle jag se ifall folk behövde hjälp och då hjälpa de, sedan så skulle jag faktiskt gå ig och se vad folk gjorde och så att de rp:ade bra och inte höll på att bryta mot några server regler. Men annars som staff skulle jag bara ta de lugnt och hjälpa till så fort folk behövde det. Jag skulle ej spela istället för att ta ett admin ärende ifall jag ej håller på med något väldigt viktigt. Jag kommer även sitta i discorden hela tiden när jag är inne på servern och jag kommer ta support hela tiden för att jag har sett folk som sitter i support har väntat jätte länge på hjälp som inte får någon hjälp alls. Om jag blir staff så skulle jag kunna bidra till en väldigt fin och bra stämning inne i servern och i discorden samt i staff teamet, så det blir en bra stämning. Sedan tar jag emot kritik bra.

Hur länge har du spelat på Unive? Började kanske i december, men så har jag lirat när servern hette multistaden också. Då lirade jag ett bra tag också.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För att jag ser att det är en del folk som behöver hjälp, som skriver rapport osv men inte får svar samt att jag gillar att hjälpa till. Sen så vill jag också hjälpa servern genom att få igenom förslag så att servern kan utvecklas. Sedan så har jag märkt att t.ex donations ansvariga är väldigt stressade så kan hjälpa till där.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med hålla koll på spelare så de sköter sig, väldigt ofta eftersom jag är relativt aktiv. Jag kommer även bidra med att lyssna på folk samt hjälpa de så att de blir sugna på att fortsätta spela på servern även ifall nå dåligt hänt dem. Jag hade även kunnat bidra med positiva vibes och sköna rp stunder. Sist men inte minst så kan jag bidra med att hjälpa till på servern, hålla koll på folks förslag och skicka de vidare, hålla koll så att folk sköter sig samt hålla koll så att staffsen också sköter sig och inte "admin abusar".

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har vart staff samt delägare på andra servrar, men sedan ej pallat med servern pga att rp nivån sjönk.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har relativt bra koll på kommandona, kommer nog inte ihåg alla men bara jag får veta de ja inte kommer ihåg så kommer det att komma tillbaks till mig, som sagt så var det ett tag sedan.

Några få kommandon bara:

/spec eller så finns en L meny eller annat för att kolla på någon som rpar
/sqlban - (id) (dagar) (anledning) - Om jag ska banna någon som begått ett regelbrott
/dv - när du tar bort något fordon
/bring när du ska tpa någon till dig
/freeze - när du ska frysa en person som ska stå stilla
/sqlsearch (steamnamn) man kan se personens steam id
/car - (namn) om man ska ta fram fordon
/setjob (id) (jobb) (grad) - Om jag ska sätta någon som ett jobb
/giveitem (id) (namn) (många) - Om jag ska ta fram något föremål
/sqlbanoffline - Om jag ska banna någon som gått offline
/revive (id) - För att ressa någon som dött pga bugg och har bevis på det
/kick (id) (anledning) - Om jag ska kicka någon
/giveweapon (id) (namn) (många) - Om jag ska ta fram någon vapen eller något
/sqlunabn (steamnamn) - Om jag ska unbanna någon för fel ban eller godkänd ban överklagan
/goto (id) - Ifall jag behöver gå till en viss person
/dv - Ifall jag ska ta bort något fordon.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, det har jag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar ej på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hoppas jag bli godkänd.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka