Nekad Rahimii [Alle17]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Duckling

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999865869

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Ducklingツ

Vad är ditt födelsedatum? 25 januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Felix Segerdahl. Han växte upp med en ensamstående pappa så det blev mycket att hans pappa fick ta med Felix till jobbet och han jobbade på en verkstad så det blev att Felix kunde hjälpa till mycket med bilarna där. Han tycker det är väldigt roligt med bilar nu när han är vuxen. Hans intresse på fritiden är att greja med bilar och utforska värden med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det finns fler funktioner om man är medlem som att kunna använda blocket och twitter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av denna just för att det fanns så mycket mer att göra på denna en på den föra jag körde och det är så många fler som kör denna så man träffar väldigt många nya hela tiden

Hur hittade du Unive? Det var när jag satt och spelade en server väldigt mycket tills den blev borttagen och då tog jag en lång paus från fivem sen sa min kompis att han hade hittat unive men då kände jag att jag inte orkade börja på någon ny men efter ett tag så testa jag och nu märker jag hur bra denna servern är.

Vad har du för mål med ditt rollspel? För det första så är det väll att man kan träffa många nya Och sen det med RP tycker jag är jätte kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att ha träffat rätt många och äga väldigt många bilar o ha massa pengar så man aldrig behöver tänka på att det tar slut.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte just nu och kommer inte nog vara det någon gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka