Ragus | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

Martin

Gäst
Användarnamn: Ragus

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Ragus#9788

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 17:45-00:00
Tisdag: 17:45-00:00
Onsdag: 16:50-00:00
Torsdag: 15:40-00:00
Fredag: 15:40 Kommer jag hem och så spelar jag drygt hela natten så ligger mig la runt 04:00-05:00. Resten av helgen spelar jag typ dygnet runt kan man säga vilket leder till att jag blir en väldigt aktiv support.

Berätta om dig själv Hej mitt namn är som sagt Rasmus och jag är en skön kille som bara glider fram igenom sitt liv just nu. Skämt och sido jag är en skön kille som vill allas bästa. Jag är genuint trevlig mot alla och om jag tycker att något inte är rättvisst eller att jag inte tycker att det är rätt beteende då säger jag det. Jag känner att jag vill trappa ner lite med att rpa för det kan bli lite lång tråkigt ibland och vad är inte bättre än att hjälpa lite andra folk som rpar så länge. Jag lägger ner hela min fritid på att spela fivem just på den här servern och jag hade faktiskt velat göra något mer för servern än att bara rpa på den eftersom att jag har börjat tröttna lite smått på det med att rpa.

Vad skulle du göra om du blir staff? Till en början hade jag ju givetvis blivit glad sen hade jag förmodligen direkt börjat försöka hjälpa så många människor som möjligt. Jag hade satt igång så fort som möjligt för att hjälpa folk. Vet själv hur irriterad man kan bli om man tillexempel spawnar död och liknande.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag spelade på servern cirka 3 månader innan sommaren sen la jag ner helt med fivem och sen började jag för snart 3 månader sen spela igen och jag känner inte att jag kommer sluta spela fivem eftersom att det är ett spel det är man fått träffa extremt mycket sköna personer genom tiderna. Så har spelat sammanlagt dryga 6 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag känner att jag är en hjälpsam person samt att jag har drivkraften till att hjälpa folk hela tiden. Jag försöker att aldrig vara sur så att folk ska få ett dåligt intryck om mig. Ändå om jag har en skit dag så håller jag det i mig och inte håller på att vara otrevlig man vinner inget ting på att vara elak mot folk. Jag känner att jag har mycket att ge som support/staff jag är verkligen beredd på att göra allt för att hjälpa folk på den här servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Det tror jag absolut inte för att staffsen inte gör ett bra jobb nu men som support hade jag kunnat underlätta för staffsen så dom inte behöver ta dom där små jobben folk vill att dom ska göra. Staffsen nu gör ett underbart jobb big ups till er!.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har extremt mycket tidigare erfarenheter om att vara staff och support. Har cirka 3000 timmar på fivem och 2000 av dom har jag tillbringat som staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan alla kommands som finns om det inte är några speciella på den här servern men det lär jag märka isånnafall.
/Sqlunban
/sqlsearch
/sqlbanoffline
/setjob
/tpm
/goto
/bring
/slay
/revive
/kick
HOME/Staffmeny
/cords
/car
/spec
/giveitem
/giveitem

Här är basic kommandsen man bör kunna som staff.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Det har jag absolut, är en extremt lätt lärd person och det har jag väldigt mycket nytta till.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på Multistaden <3

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ni är extremt duktigt, ni har verkligen lyckats med det ni gjort! <3

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka