Nekad Ragster | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragster

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198408986555

Ditt Hex-ID: 110000104565960

Vad är din discord tagg? Ragster#9938

Vem var det som bannade dig? Deeney

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? säljer utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sålde heroin utan att vara kriminell

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till fyren och sållde det för jag skulle ändå åka dit och hjälpa min kompis som hade dött sen åkte jag på motorvägen mot sjukhuset sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog jag som gjorde fel. Jag pratade med en support för några dagar sedan och han sa att man fick sälja typ en gång om dagen men han kanske hade hört fel jag vet inte riktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Struntat i att sälja droger eller till och med struntat i att plocka blommor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte sälja droger utan krim roll eller plocka blommor.

Har du läst våra regler? Ja

Gör en ny om 24h. Utveckla lite mer på frågan "Berätta exakt vad som hände innan du blev bannad. Visa viljan att bli unbannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka