Nekad Ragnarsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragnarsson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199147717644/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Ragnarsson

Vad är ditt discord namn? Fabbe#0877

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som gillar äventyr. Han gillar att sprida glädje och få andra att må bra. Det han mest ser fram emot i den nya staden är att skapa stunts med tex cross, och vill bestiga de stora bergen. Att sammanfatta så är min karaktär en person som gillar leva livet, Han tänker inte ofta på konsekvenser men han vill göra allt som innehåller adrenalin och spänning utöver de vanliga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem för att jag vill bidra till ett god roleplay som går till allas fördel, jag vill vara den som gör att det blir lite extra roligt, Jag kommer försöka att skapa lite scenarion som får andra att skratta bakom skärmen och få dem på ett bra humör

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör unive så intressant för mig är att det är många som spelar i den servern och det gör allt mycket roligare då det händer mer. väll uppbyggd server där alla följer regler.

Hur hittade du Unive? Jag har lirat på unive tidigare då jag blev tipsad av polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att andra ska ha roligt samt jag, det jag också vill göra är att skapa saker och ting som bidrar till ett gott rollspel. Jag rollspelar inte bara för min fördel utom allas. Tycker själv att det är tråkigt när jag förstör för att själv klara mig från situationer som tex inom kriminaliteten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att kunna bidra med scenarion, och få andra att uppleva något utöver de vanliga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, detta är den enda jag lirar i

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det förstår jag, aldrig be en staff om att läsa överklagan!

Nekad utveckla karaktärsbeskrivningen

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka