Accepterad Ragnarsson | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragnarsson

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Användarnamn: Ragnarsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974069313/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ragge

Vad är din discord tagg? Ragnarsson#6956

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: snor bil på green zone.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag hoppade in i en bil på greenzone

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade in i en audi för att flytta den lite för att min cykel buggat fast i den och då blir jag anklagad att ha försökt sno en bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och. eftersom att man inte får hoppa/ta bilar, men jag tyckte att den var felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. snackade occ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? försökt kontakta ägaren av bilen och bett honom flytta den så att jag kom åt min cykel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ens ska röra en bil som inte är min på greenzone

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka