Accepterad Ragnarrozz | Whitelist ansökning [Tha Gaymers och Cabjor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragnarrozz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Användarnamn: Ragnarrozz

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198036080702/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Rainerson

Vad är ditt discord namn? Ragnarrozz#5836

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en Svensk/Finsk kille som heter Pekka Yli-Tokola och är 25år. Han har bott i skogen ute i finland i ett väldigt litet område hela sitt liv med sin mamma och sin lillebror Ola. Han har enda sen han vart liten varit väldigt utstött både innanför och utanför skolan. En stor del av problemet var att deras familj hade det väldigt dåligt ekonomiskt.

Hoppade av skolan när han var 16 för att det var väldigt mycket problem. Dom andra i klassen retade honom mycket för att hans pappa lämnade han som liten. Pekka hade väldigt kort stubin vilket kunde resultera mycket bråk och skol avstängningar i kortare perioder. Hans intressen är bilar och fotboll och håller väldigt hårt i fotbollslaget Chelsea. Pekka har tidigare jobbat med att köra traktor och har jobbat så länge han minns med att hugga ved ute i skogen. Han gillar även att meka med bilar och gå ut och jaga älg med sin hund Fido. Nu är målet att flytta in i staden och börja bygga ett nytt liv där. Skaffa sig ett jobb och vänner. Pekka är väldigt snäll och social egentligen men folk har aldrig gett han en ärlig chans hemma i Finland.

Han ska bevisa för alla där hemma i Finland att han inte är misslyckad som liten utan att han kan klara sig själv. En sak är lite annorlunda med Pekka är att han fortfarande kan prata med sin låtsas kompis från när han var liten vilket folk kan tycka är lite konstigt men det är så han kan prata med sig själv och om vilka beslut han ska ta, hans låtsas vän heter Petri. Det var väldigt svårt utan vänner som liten vilket gör att han alltid har pratat med Petri.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag kommer gå in 110% i min karaktär och visa vad jag kan och står för. Körde mycket rp förut och var väldigt uppskattad, har även vart med i gäng samt jobbat som bil mekaniker. Vet var man får och inte får göra och kommer göra allt med glädje. Tycker de är viktigt att alla tar de seriöst och vet att det här är en seriös server. Kommer bidra med positivet och vetskap. Samt alltid höra av mig till Admin om det är något jag tycker inte stämmer som det ska.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att ni tar det väldigt seriöst med whitelist vilket många andra servrar inte gör. Tycker det är jätte bra så att det inte kommer in folk som vdm och rdm hela tiden som förstör hela grejen.

Hur många timmar har du på FiveM? 100-150

Hur hittade du Multistaden? Den var högst upp på fivem när jag sökte efter svenska servrar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka