Nekad Ragnar1281 | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragnar1281

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198239160602

Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Lind

Vad är ditt discord namn? ShotaClassic#9063

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Göteborgare ute efter ett "nytt liv" i multistaden efter att hans mamma blev mördad. Han vill känna ihop pengar för att en dag kunna återvända till Göteborg för att ta hämnd på den kriminalpolisen som han misstänkte för mordet och alla i hans väg. Utöver hans backstory (som jag jobbar på) så har han en ganska glad personlighet, (när han får tankarna på något annat än hans hämndplan that is). Han gillar bilar men inte så kunnig. Han har varit med i en motorcykelklubb way back i Göteborg och Han brukar deltidsjobba som distributions lastbilsförare. Han funderar nu på att gå med i en mcklubb i multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag gillar rp och jag vill kunna delta till en förbättrad experience till alla som gillar rp på servern. Därför söker jag tillgång till vilket jobb jag vill samt WL.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ta del av allt som servern har att komma med, samt att kunna första servern från ett annat perspektiv och kunna rekommendera den till andra. J

Hur hittade du Multistaden? FiveM brukade ha denna servern som topp-sverige för min del. Men nu är det inte så längre tack-vare den moddaren som förstörde servern. Samt att jag gillar att spela rp med + 100 spelare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, EliteRP. Det är en internationell server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka