Ragnar Welling
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198383051584
Ditt Hex-ID: 110000119333340
Vad är din discord tagg? Oliver#0238
Vem var det som bannade dig? MORKIL_
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: kriminell utan kriminellrollen ~MORKIL_. Återstår: 9 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning?
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi bröt oss in i ett hus utan krimrollen. Jag och min vän åkte runt på torget i hans rs6 och en kille klädd i svart gick upp till oss och frågade om vi ville tjäna lite pengar på 10 minuter. Vi som inte är så värst rika sa såklart ja till frågan och han berättade vad vi skulle göra. Killen i svart sa till oss att vi skulle bryta oss in i ett hus av ngn han känner och ta något. jag uppfattade inte vad vi skulle ta men vi sa jag till hans frågan. Då tänkte vi inte på att vi bryter mot reglerna och vi fick ett dyrksett och han sa att vi skulle sätta på oss masker. vi åkte till huset där han sa att vi skulle bryta oss in i och sen bröt vi oss in i huset. när vi laggade där så valde vi att springa ut och sticka där ifrån och då blev vi bannade från servern.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För vi bröt oss in i ett hus utan krimrollen. Jag och min vän åkte runt på torget i hans rs6 och en kille klädd i svart gick upp till oss och frågade om vi ville tjäna lite pengar på 10 minuter. Vi som inte är så värst rika sa såklart ja till frågan och han berättade vad vi skulle göra. Killen i svart sa till oss att vi skulle bryta oss in i ett hus av ngn han känner och ta något. jag uppfattade inte vad vi skulle ta men vi sa jag till hans frågan. Då tänkte vi inte på att vi bryter mot reglerna och vi fick ett dyrksett och han sa att vi skulle sätta på oss masker. vi åkte till huset där han sa att vi skulle bryta oss in i och sen bröt vi oss in i huset. när vi laggade där så valde vi att springa ut och sticka där ifrån och då blev vi bannade från servern.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var jag som gjorde fel bara att jag inte förstod i stunden att jag gjorde fel. Nu efter så förstår jag att det jag gjorde tillhör till kriminell rollen bara att jag inte tänkte på det i stunden eftersom jag var erbjuden pengar och att jag ville utveckla scenariot med personen i svart. Jag tycker alltså att bannen var rättvis men jag förstod inte att det var felaktigt av mig. Jag har tänkt att lära mig från situationen och inte göra något som min roll inte ska göra och kolla igenom reglerna när jag är osäker på något och vänta med det. Jag begick ett misstag och jag tar det inte lätt och jag hoppas att ni förstår att jag ångrar det och att det inte kommer att hända igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja förra bannen var för rdm och vdm men det var en olyckshändelse ganska tidigt när jag började spela. Jag skulle köra in på mekos parkering och mitt spel hade inte laddat in helt och jag såg inte att det fanns folk på parkeringen när jag körde in. Men det var som sagt otur att det blev så då och i den situationen tyckte jag att jag skulle stannat och vänta på mitt spel att ladda in innan jag fortsatte köra.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla reglerna och inte göra något bara för att någon annan karaktär säger till mig. Jag skulle lämnat situationen tidigare och inte utvecklat på det dåliga.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid tänka på reglerna och förnuftigt när jag rpar, samt att vara försiktig när det gäller på situationer som jag är osäker på. Jag kommer att utveckla min rp med detta och inte lyssna på andra om de säger att det är ok utan tänka själv om detta jag gör kan leda till dåliga konsekvenser. Jag ska bli säkrare i mitt rp och inte hamna i en sådan situation igen.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000119333340
Vad är din discord tagg? Oliver#0238
Vem var det som bannade dig? MORKIL_
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: kriminell utan kriminellrollen ~MORKIL_. Återstår: 9 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning?
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi bröt oss in i ett hus utan krimrollen. Jag och min vän åkte runt på torget i hans rs6 och en kille klädd i svart gick upp till oss och frågade om vi ville tjäna lite pengar på 10 minuter. Vi som inte är så värst rika sa såklart ja till frågan och han berättade vad vi skulle göra. Killen i svart sa till oss att vi skulle bryta oss in i ett hus av ngn han känner och ta något. jag uppfattade inte vad vi skulle ta men vi sa jag till hans frågan. Då tänkte vi inte på att vi bryter mot reglerna och vi fick ett dyrksett och han sa att vi skulle sätta på oss masker. vi åkte till huset där han sa att vi skulle bryta oss in i och sen bröt vi oss in i huset. när vi laggade där så valde vi att springa ut och sticka där ifrån och då blev vi bannade från servern.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För vi bröt oss in i ett hus utan krimrollen. Jag och min vän åkte runt på torget i hans rs6 och en kille klädd i svart gick upp till oss och frågade om vi ville tjäna lite pengar på 10 minuter. Vi som inte är så värst rika sa såklart ja till frågan och han berättade vad vi skulle göra. Killen i svart sa till oss att vi skulle bryta oss in i ett hus av ngn han känner och ta något. jag uppfattade inte vad vi skulle ta men vi sa jag till hans frågan. Då tänkte vi inte på att vi bryter mot reglerna och vi fick ett dyrksett och han sa att vi skulle sätta på oss masker. vi åkte till huset där han sa att vi skulle bryta oss in i och sen bröt vi oss in i huset. när vi laggade där så valde vi att springa ut och sticka där ifrån och då blev vi bannade från servern.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var jag som gjorde fel bara att jag inte förstod i stunden att jag gjorde fel. Nu efter så förstår jag att det jag gjorde tillhör till kriminell rollen bara att jag inte tänkte på det i stunden eftersom jag var erbjuden pengar och att jag ville utveckla scenariot med personen i svart. Jag tycker alltså att bannen var rättvis men jag förstod inte att det var felaktigt av mig. Jag har tänkt att lära mig från situationen och inte göra något som min roll inte ska göra och kolla igenom reglerna när jag är osäker på något och vänta med det. Jag begick ett misstag och jag tar det inte lätt och jag hoppas att ni förstår att jag ångrar det och att det inte kommer att hända igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja förra bannen var för rdm och vdm men det var en olyckshändelse ganska tidigt när jag började spela. Jag skulle köra in på mekos parkering och mitt spel hade inte laddat in helt och jag såg inte att det fanns folk på parkeringen när jag körde in. Men det var som sagt otur att det blev så då och i den situationen tyckte jag att jag skulle stannat och vänta på mitt spel att ladda in innan jag fortsatte köra.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla reglerna och inte göra något bara för att någon annan karaktär säger till mig. Jag skulle lämnat situationen tidigare och inte utvecklat på det dåliga.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid tänka på reglerna och förnuftigt när jag rpar, samt att vara försiktig när det gäller på situationer som jag är osäker på. Jag kommer att utveckla min rp med detta och inte lyssna på andra om de säger att det är ok utan tänka själv om detta jag gör kan leda till dåliga konsekvenser. Jag ska bli säkrare i mitt rp och inte hamna i en sådan situation igen.
Har du läst våra regler? Ja