Nekad Ragnar Lodbrok | Whitelist ansökning [Bengt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ragnar Lodbrok

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https:/steamcommunity.com/profiles/76561198171081359

Vad är ditt namn i verkligheten? Magnus

Vad är ditt discord namn? Mangsterz#5988

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ragnar Lodbrok och han är 21 år gammal han kommer från Norge där han är kung av kattegatt. . Ragnar kommer till denna nya staden kallad för Multistaden där han ska försöka starta om sitt liv och få en bra start. Han kommer försöka skaffa sig en bil, hus och en ny familj och lämna Kunga livet bakom sig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag vill kunna jobba som sjukvårdare, Taxi, polis, brandman, Postnord osv. Jag vill kunna expandera mina möjligheter inom multistaden för att kunna ha så roligt som möjligt och skapa roliga scenarions med andra spelare. Jag kommer att göra mitt bästa för att skapa nya scenarios och göra så att det blir roligt för alla

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för mina vänner spelar på servern och jag vill spela med dem och lära mig mer om FivemRP osv. Jag har Rp erfarenhet i många spel. och skulle tycka det blir roligt om jag blir whitelistad. Glömde tilläga att jag har ungefär 1000 timmar på arma 3 rp och jobbat som polis där.

Hur många timmar har du på FiveM? 70

Hur hittade du Multistaden? Genom mina vänner

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen

Senast ändrad:
Tillbaka