Accepterad Ragnar Guldskjärt | Medlem ansökning (Avzo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ragnar Guldskjärt

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Ödman

Vad är ditt discord namn? arvid.odman11

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ragnar Guldsjärt, 1969-07-17

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig Rolig Sansad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i en liten stad som hette Vara där jag var mycket mobbad under min lågstadie period på högstadiet bytte jag till en skola i Skara där fann jag goda vänner. Jag blev en annan person jag var glad och hade mer självförtroende. Nu är jag en singel lycklig man som vill bli byggare i eran stad, jag har tidigare erfarenheter då jag gick bygg gymnasiet i Skara

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra Energi och en kämparvilja jag tar inga genvägar utan jobbar hårt för det jag vill ha men jag går inte och förstör för någon annan för att få det jag vill ha. Så med det sagt, Jag kan biudra med mycket skratt men mycket hårt jobb också jag kan nog också vara en bra talare till de som har de svårt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka få ut det bästa möjliga resultat för sin egen karaktär,utan ibland låta motparten lyckas eller få framgång i situationen. Det gär att RP:t blir mer realistiskt, ger spelet lite mer intressanta händelser, och gör spelet roligare för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. För några år sedan körde jag bil utan körkort och blev stoppad av polisen. Jag fick böter och insåg allvaret i att följa lagar och regler, särskilt när det gäller trafiksäkerhet. Händelsen gjorde mig mer medveten om konsekvenserna av mitt agerande och jag har sedan dess följt reglerna noggrant.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Random Deathmatch (RDM): Du får inte döda andra spelare utan giltig förklaring. Vehicle Deathmatch (VDM): Du får inte köra på spelare med fordon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ny på FiveM och har ingen tidigare erfarenhet, men jag är väldigt motiverad att lära mig. Jag gillar att samarbeta, följa regler och bidra till en trevlig stämning. Jag ser fram emot att utvecklas som spelare och vara en positiv del av communityn.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka