Nekad ragnar | Ban överklagan [Zaki]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 2764
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 2764

Gäst
Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/id/ragnarbruh/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: abdul (tror jag)

Vad är din discord tagg? PEDR0#1337

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? p ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? specell

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var bannad på dcn och gick in på servern ändå och varför jag är bannad från dcn är för att jag va wl på dsrp och även fast jag fick chansen att komma tillbaka så var jag så dumm och inte ta min chnas att komma tbx och nu har jag ångrat mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. davicoo inva mig till en dc servern som hette dsrp jag tänkte inte så mycket på det och gick vidare men tiden kom då jag hade tröttnat på rpn jag hade inget och göra då såg jag att davicoo skrev igen om dsrp så dumm som jag va/är så tänkte jag det va en bra ide att joina och va med i ett nytt community jag ville bli en icon i en server och då var dsrp det enda rätta (som jag hade fel i) under den tiden. Jag blev lovad vapen handeln gäng allt under den tiden så blind och tog allt förgivet och tänkte detta är nya msrp det verka vara trevligt men det som kom sen visade den rätta sidan av dsrp efter ett tag av väntande så ifrågesatte jag hur lång tid det tog då det har varit 3 dagar utan svar och vad jag fick till svar gjorde situationen inte bättre då delägaren hade ljugit rakt igenom allt delägaren/högrahanden hade inte berättat för ägaren men sa att dom gjorde det. En delägare ska inte ljuga för att få några spelare som kommer förstå att det inte är en bra server. Staff teamet visste inte vad dom gjorde och inget hade struktur staff teamet va korrupta, oärliga, okunniga och visste inte vad dom gjorde, support gjorde ingen nytta. Jag önska jag kunde åka tbx i tiden och ändra på mitt misstag och stanna på mitt hem msrp. Men man kan inte åka tbx i tiden så jag tar mitt straff och det är ni som bestämmer om jag förtjänar att komma tbx

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va absolut inte en felaktig ban jag gjorde ett dumt beslut och lämna multi staden och nu ångrar jag mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har många bans för många det ska jag erkänna men det man lär sig av bans är mycket men det viktigaste är att man inte lallar för när man lallar bryter man mot mest regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? mitt sätt och hur jag tänkte under stunden va inte hur jag skulle agerat jag kunde ta chansen att komma tbx när jag fick den chansen att komma tillbaka till multistaden men jag tänkte för mycket än vad jag borde och inte ta det smarta beslutet och stanna till msrp för det finns inget bättre av det jag har sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? att stanna till mitt hem och den bästa rp servern msrp <3

Har du läst våra regler? Ja

+rep är också bannad från dcn för jag var med i dsrp's dc fast hade aldrig varit inne på den och va ej whitelist

+rep hoppas du får komma tillbaka alla är värda en andra chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka