ragnar | Ansökan till staff [Eprox]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 2764
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 2764

Gäst
Användarnamn: ragnar

Vad är ditt namn i verkligheten? andreas

Vad heter du på discord? S͎L͎A͎Y͎E͎R͎_͎B͎U͎D͎Y͎#1337

Ange ditt födelsedatum 28 April 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar mellan 16:00 till 02:00 då jag är aktiv vid eftermiddagen men vid loven/hlegerna så kommer jag vara extremt aktiv vid forumet, ingame och discord

Berätta om dig själv jag är en posetiv och glad person som lyfter folk och hjälper folk i doms värsta tiderna. Jag kan bli irreterad som alla och inte perfekt jag har haft mina utbrott men jag har lärt mig av mina aggressioner

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle göra aktivt, hårt och bra staff arbete och hjälpa nya spela och bidra till att straffa dom som har begått regel brott. Mitt jobb som staff är att spelarna ska ha sån bra upplevelse och att det är bra rp nivå inom servern och folk som bryter mot regler som t.ex rdm och blir straffade för det och lär sig att det inte är acceptabelt att bryta mot regel brott. Det jag vill uppnå som staff är att vi slipper ha support ärende varje gång och att folk inte bryter mot regler så det slipper bli så mellan rum tack vare support ärende, jag tror/vet att ingen orkar med sånt men det som gäller som staff även fast det kan va så måste man trots allt följa regler och om regler bryts ska man komma support och visa bevisen. Det är vad vi ska göra som staffs

Hur länge har du spelat på Multistaden? starten på min fiveM karriär va multistaden och jag har stannat på multistaden. Jag började runt april det här året när jag börja ta det seriöst va vid sommar lovet och enda sen dess har jag inte kollat bak

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? jag blir glad att se när spelare mår bra och trivs på servern. Staff arbete är seriöst men samtidigt en rolig och nytiggt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? att vara aktiv med reports frågor eller support ärende angående regel brott är ytterst viktigt men också forumet som staff kommer jag läs wl, sv och jobb ansvarig. Varför just jag är för att jag kommer vara aktiv som kommer hjälpa servern särskild mot natten då många staffs sover och det inte finns så många staffs inne jag kommer va ktiv då andra staffs inte är inne

Har du några tidigare erfarenheter? jag har inte varit staff på nån annan server men jag har lärt mig mycket från föredetta admin/mods som exempel vis virket, ghost och latcho det är några av alla jag har lärt mig av

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? jag kan dom mesta kommandon som /sqlban , /giveweapon, /car och masser andra som är bacis för att vara staff

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag har lätt att anpassa mig till olika system då jag inte behöver mycket tid men bara veta hur grunderna är

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? spelar ingen annan server då multi staden är mitt enda fokus och tycker att det kommer förhindra staff arbetet med att spela på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag är väldigt snygg

Senast ändrat av en moderation:
+rep riktigt skön grabb och han kan verkligen rpa. Han skulle 100% passa som staff

+rep kunnig inom serverns regler, vet hur man går till väga och skulle definitivt kunna ha en chans att bära staffrollen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka