Nekad raggue | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1raggee

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ragnar Mansén

Vad är ditt discord namn? Ragge#9279

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Rudolf Ros, är från Sverige och är 32 år gammal. Han har precis kommit till staden. Många tycker att han är väldigt jobbig och han har inga vänner sen innan. Han växte upp i Sverige och på gymnasiet pluggade han teknik. Efter gymnasiet kom han aldrig in i polisutbildningen som han väldigt gärna ville gå. Ingen sa varför. På helgerna kan det hända att några glas dricks.
Nu för tiden så hatar Rudolf poliser eftersom han aldrig fick komma in på utbildningen. Hans pappa dog och hans mamma var för sjuk för att ta hand om Rudolf när han var liten så han bodde på barnhem. Rudolf gillar att snacka om detta med andra folk eftersom han sedan blev vald av en familj. Men pappan i den familjen utnyttjade honom sexuellt. Detta snackar Rudolf aldrig om. Idag lever han arbetslös på gatorna och är väldigt pratglad och som sagt kan han prata om allting med okända personer och med vem som helst. Det han vill göra i staden är att se till att alla sköter sig eftersom han tror att han är polis även fast han inte är det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till en hög och bra RP nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan få båda att vinna och att båda kan gå som vinnare.

Hur hittade du Unive? Det är en väldigt populär server och jag har sett den på både TikTok och Youtube och kollat in den. Riktigt bra server och bra RP och den kommer även upp när man söker på bästa FiveM servrarna.

Nekad, utveckla punkt 5 & 6

Nuvarande Roller:
📑Medlemskap Ansvarig

💰Donator++++💸
🏷️Medlem
👮‍♂️Polismyndigheten

FD:
💼Jobbstyrnin
🔧Mekonomen
🔪Kriminell
☠️Old Riders MC

🇮🇹 Bonanno Family