Nekad raggue | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1raggee

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Ragge

Vad heter du på discord? raggee#9279

Hur gammal är du? 09,14

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i ett halvår alltså sedan årskskiftet i December.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill få RTJ på benen igen eftersom att jag har märkt att de nästan saknar anställda. Jag kommer att försöka fixa allt som jag kan och jag kan lova att jag kommer vara mycket aktiv. Jag kommer t.ex. att försöka skaffa lite nya bilar men också experemintera mycket då jag vet att det är bl.a. fungerande slangar nu. Jag kommer att göra så att RTJ blir en bekväm och vänlig arbetsplats och jag kommer att möta alla med respekt. Jag anser också att med den tiden som jag har så kommer jag att försöka utveckla RTJ och jag kommer att skriva olika grejer som behövs, skriva ut i dc olika grejer och hålla ordning och reda. Jag är även van att behöva styra upp men också att lyssna på vad andra tycker och tänker och jag kommer att lyssna på vad andra vill utveckla och ha till RTJ. Jag hörde att nuvarande chefen har blivit bannad.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit brandinspektör och rekryterare för ungefär 1 månad sedan då jag sedan slutade jobba där eftersom det inte fanns fungerande slangar, budget och servern hade inte fixat /openpanel. Jag kommer såklart att vänta och försöka åtgärda sådana här problem och då hade jag kanske inte riktigt lika mycket tålamod. Just nu jobbar jag som 4års på polisen men är redo att göra RTJ till en bättre plats och saknar faktiskt mycket där.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kortfattat att vara inne 3-4 timmar vardagar och på helger kan det bli 4-7 timmar beroende på datum och vad jag ska göra.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka