Accepterad raggue | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1raggee

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198354331756/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:197033014

Vad är din discord tagg? raggee#9999 på unive dcn annars 𝓡 𝓐 𝓖 𝓖 𝓔#9999

Vem var det som bannade dig? oddieffs

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-12 230737.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag gjorde fel och det var att jag och min kompis var efter securitas. Efter ett rätt långt tag är det klart att det blir sunt förnuft och jag skulle i situationen tänkt väldigt mycket mer realistiskt och på vad en vanlig person hade gjort i verkligheten. Det var totalt idiotiskt av mig och som sagt så förstår jag verkligen det och jag ångrar mig. Som jag och min kompis gjorde, vi höll på mot securitas i runt 1 timme och det är totalt idiotiskt som jag redan sagt och jag tänkte inte i stunden vilket var väldigt dumt och som sagt så kommer jag att kunna garantera här och nu att detta verkligen aldrig ska hända igen och att till nästa gång och för alltid så ska jag tänka i stunden och tänka till före jag gör något som jag inte gjorde här.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var vid securitas kontoret och vi pratade med securitas och de gick in i deras kontor medan jag och min vän stod kvar utanför och efter ett tag började vi göra andra grejer. Jag och min kompis börja sparka på securitas bilar vilket var väldigt dumt och då pratade jag med staffs i support och de var jättetrevliga och snälla men samtidigt seriösa och såg hårt mot det här vilket är jätte bra. Jag ser hårt mot det här själv och det var verkligen inte okej av mig och jag tänkte inte i stunden vilket jag behöver göra till nästa gång och jag lär mig och har lärt mig av detta bara redan efter jag pratade med staffsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och förklaringen till varför står där uppe och som sagt ångrar jag mig. Jag höll på mot securitas och såklart hade ingen person irl gjort sådär och därför är jag helt med på varför jag bli bannad och jag ber så mycket om ursäkt då jag vill att ni ändå ska se att jag redan lärde mig på det där samtalet. Jag ska som sagt tänka i stunden och inte efter för det är i stunden som spelar roll. Helt rätt beslut av oddie och wux. Jag gör absolut inte denna överklagan för att klaga utan för att visa att jag lärt mig och jag kan lova att jag håller en mycket högre och bättre RP nivå. Ni staffs kan även hålla extra koll på mig om ni vill. Nu har jag redan varit bannad i 2 dagar och nu har jag verkligen lärt mig och jag vill bara att ni ska tro mig på det och jag vill verkligen visa att jag också kan lära mig av misstag snabbare än de flesta andra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannat för något medvetet regelbrott utan 3 gånger bara och det har varit eftersom jag omedvetet inte följde röst efter karaktärsregeln. De andra har varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hålla på som jag gjorde och tänka med sunt förnuft i stunden för det hjälper inte att tänka efteråt. Såklart kommer jag att åtgärda grejer också. Jag känner chefen och de flesta på securitas ig och de vet vem jag är. Därför lyckades min kompis och jag övertala de att släppa mig gång efter gång och jag vet inte hur de gick på det men att vi eller jag fortsatte gång på gång gör det så mycket värre och det är absolut verkligen inte acceptabelt. Som sagt så kan jag garantera en högre och bättre RP nivå där det inte bryts några regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp absolut. Jag kommer inte hålla på såhär, jag kommer tänka med sunt förnuft och tänka noga på vad jag gör. Jag vill verkligen ha en till chans där jag kan visa att jag inte behöver en ban, såklart alla behöver men menar att jag kan visa att jag lär mig snabbare av misstag än vad de flesta andra gör, och jag ska visa att det här aldrig någonsin ska hända igen och som sagt så kan ni staffs hålla extra koll på mig. ❤️

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka